قرنطینه کشتی آمریکایی با 300 مسافر به خاطر سرخک

به گزارش ایران عکس، طبق اعلام مقامات جزیره سنت لوسیا یک کشتی تفریحی آمریکایی پس از آن که یک مورد ابتلا به سرخک در آن تایید شد با حدود 300 مسافرش قرنطینه شده است.

قرنطینه کشتی آمریکایی با 300 مسافر به خاطر سرخک

به گزارش خبرنگاران، این کشتی که به کلیسای ساینتولوژی تعلق دارد از روز دوشنبه صبح تاکنون قرنطینه شده و ابتلای شدید به ویروس عفونی سرخک در یک عضو خدمه زنِ آن تایید شده است.

یک پزشک از جزیره سنت لوسیا اعلام کرده که این کشتی هنوز در بندر مستقر بوده و هیچکس اجازه خروج از آن را ندارد چرا که یک فرد آلوده به ویروس می تواند به راحتی از طریق سرفه و عطسه این ویروس را روی سطوح مختلف منتشر کند.

با توجه به این موارد نه تنها فرد تایید شده مبتلا به سرخک، بلکه تمامی دیگر سرنشینان این کشتی که احتمال ابتلا به این ویروس در آن ها وجود دارد نیز بنا بر احتیاط قرنطینه شده اند.

فرد مبتلا به سرخک نیز خود در کشتی قرنطینه و وضعیتش پایدار گزارش شده است.

مقامات بهداشتی جزیره سنت لوسیا نام این کشتی را هنوز تایید نکرده اند و کلیسای ساینتولوژی نیز هنوز در این پرونده به طور عمومی اظهار نظر نکرده است.

به گزارش اسکای نیوز، مقامات این جزیره هم چنین با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به سرخک در ایالات متحده آمریکا با بیش از 700 مورد در 22 ایالت این کشور، علت این روند افزایشی را اطلاعات غلط منتشر شده در مورد واکسیناسیون اعلام کرده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 190

به "قرنطینه کشتی آمریکایی با 300 مسافر به خاطر سرخک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرنطینه کشتی آمریکایی با 300 مسافر به خاطر سرخک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید