قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 23 تیر 1400

به گزارش ایران عکس، آگهی های آنلاین این روز ها رونق خوبی پیدا نموده اند و بسیاری از معاملات به یاری همین آگهی ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به خرید مسکن در کرج، قم و تهران و خودرو های صفرکیلومتر گران قیمت را آنالیز می کنیم؛ آگهی هایی که طی یک هفته گذشته در سایت دیوار منتشر شده اند.

قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 23 تیر 1400

قیمت مسکن در تهران

شهرری یکی از مقرون به صرفه ترین منطقه ها تهران برای خرید مسکن محسوب می گردد. خرید هر مترمربع آپارتمان مسکونی نوساز در این منطقه 10 میلیون و 461 هزار تومان هرینه خواهد داشت. همین رقم در محله سهروردی که از منطقه ها مرکزی مرکز به تعداد می رود، حدود پنج برابر افزایش پیدا می نماید. در سهروردی هر مترمربع آپارتمان مسکونی نوساز به طور میانگین 49 میلیون و 683 هزار تومان آگهی شده است.

اجاره بها در منطقه ها مختلف تهران

منطقه فلاح در جنوب تهران واقع شده و طبق اطلاعات سایت دیوار بابت اجاره یک آپارتمان 80 متری دو تا پنج سال ساخت در این محله، باید ماهانه شش میلیون و 400 هزار تومان کنار گذاشت. این رقم در میرداماد تا سه برابر افزایش پیدا می نماید و به 18 میلیون و 880 هزار تومان می رسد.

قیمت مسکن در قم

شهرک قدس از گران ترین محله های شهر قم و در محدوده مرکزی این شهر واقع شده است. خرید یک آپارتمان 80 متری در این محله احتمالا یک میلیارد و 440 میلیون تومان آب می خورد. با یان عدد می گردد در مرکز و در محله هایی مثل نواب و جی صاحب خانه شد.

قیمت مسکن در کرج

فاز یکم مهرشهر در کرج، طبق اطلاعات سایت دیوار گران ترین منطقه این شهر است. هر مترمربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال ساخت 34 میلیون و 987 هزار تومان در این منطقه ارزش دارد. با نصف این پول می گردد در محله ای مثل شهرک بنفشه خانه خرید.

هزینه های اجاره نشینی در کرج

جهانشهر از مرفه ترین منطقه ها کرج به تعداد می رود. مستاجران این منطقه ماهانه در ازای یک آپارتمان 80 متری نوساز هشت میلیون و 560 هزار تومان می پردازند. صاحب خانه ها در ماهدشت در 18 کیلومتری جنوب غرب البزر برای چنین آپارتمانی، دو میلیون و 160 هزار تومان دریافت می نمایند.

خودرو های گران قیمت

بی ام و سری سه سدان 320i طی یک هفته گذشته در سایت دیوار به طور میانه دو میلیارد و 431 میلیون تومان آگهی شده. رقمی که نشان می دهد این خودرو معادل یک آپارتمان 80 متری نوساز در محله هایی مثل فاز یک مهرشهر کرج و آذربایجان تهران ارزش دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1728

به "قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 23 تیر 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 23 تیر 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید