لایک جنجالی مسعود شجاعی، کاپیتان از تبریز و تراکتور می رود؟

به گزارش ایران عکس، کاپیتان های تیم فوتبال تراکتور تبریز برای ملاقات با محمدرضا زنوزی راهی کشور ترکیه خواهند شد.

لایک جنجالی مسعود شجاعی، کاپیتان از تبریز و تراکتور می رود؟

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت آنلاین از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی کاپیتان های تراکتور پس از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در تمرینات سرخپوشان تبریزی شرکت ننموده اند تا ابهاماتی در این باره شکل بگیرد.

شجاعی و دژاگه با وجود مرخصی یک هفته ای که از رسول خطیبی گرفته اند، قرار است تا سرانجام هفته جاری جلسه ای حضوری با زنوزی داشته باشند تا درباره بعضی مسائل از جمله مطالباتشان صحبت نمایند و پس از این جلسه در خصوص زمان بازگشت شان به تمرینات تصمیم گیری خواهند کرد.

براساس این گزارش کاپیتان های تراکتور تا سرانجام فصل جاری با باشگاه تراکتور قرارداد دارند. چند ماه پیش نیز شایعات جدایی این دو بازیکن به شدت اوج گرفته و جلساتی هم در این خصوص برگزار شده بود که در نهایت این اتفاق رخ نداد.

در چند ساعت گذشته، شجاعی تصویری را لایک نموده است که در آن ادعا شده او و اشکان دژاگه از تیم تراکتور کنار گذاشته شده اند تا به نوعی خبر مرخصی را رد و کنار گذاشته شدن از این تیم را تأیید نموده باشد!

این شرایط در حالی است که شنیده می گردد سجاد سیاح مدیرعامل تراکتور هم چند روزی است از سمت خود کناره گیری نموده و عقب افتادن مطالبات بازیکنان و بعضی پاداش ها در این شرایط باعث ناراحتی اعضای تراکتور شده است.

خبرنگار ما برای پیگیری شرایط این دو بازیکن امروز با مسئولان تراکتور از جمله حسن آذرنیا، سرپرست این تیم تماس گرفت که در این تماس ها با عبارت مشترک مورد نظر جوابگو نیست روبرو شد!

لازم به ذکر است، تیم تراکتور فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور میهمان پیکان تهران خواهد بود که برای این بازی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را در اختیار ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1642

به "لایک جنجالی مسعود شجاعی، کاپیتان از تبریز و تراکتور می رود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایک جنجالی مسعود شجاعی، کاپیتان از تبریز و تراکتور می رود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید