لندن: برگزیت 9 آبان انجام می گردد

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، دولت انگلیس امروز یکشنبه اعلام نمود علیرغم اینکه نخست وزیر انگلیس از سوی مخالفان خود مجبور شد نامه تاخیر خروج لندن از اتحادیه اروپا موسوم به برگزیت را بدون امضاء به بروکسل ارسال کند، روند مذکور 31 اکتبر (9 آبان ماه) به نتیجه خواهد رسید.

لندن: برگزیت 9 آبان انجام می گردد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

بر اساس اعلام این رسانه، مایکل گوو مدیر تدارکات برگزیتِ بدون توافق در این زمینه اظهار داشت: ما 31 اکتبر از اتحادیه اروپا خارج می شویم. ما تمام شرایط را در اختیار داشته و می توانیم این کار را انجام دهیم.

این مقام دولت انگلیس در این خصوص ادامه داد: این نامه به این دلیل ارسال شد که مجلس این کار را الزام آور کرد؛ اما مجلس نمی تواند نظر نخست وزیر، سیاست های دولت یا تصمیم آن را تغییر دهد.

لازم به ذکر است، بوریس جانسون نیمه شب شنبه در نامه ای بدون امضا از اتحادیه اروپا خواست تا فرآیند برگزیت- خروج انگلیس از اتحادیه اروپا- را به تأخیر اندازد.

وی در عین حال با ارسال یادداشتی جداگانه متذکر شد که با هرگونه تمدید و اعطای مهلت برای این فرآیند مخالف است.

لازم به ذکر است مجلس عوام انگلیس عصر روز شنبه صحنه برگزاری جلسه ای برای آنالیز توافق جدید لندن با بروکسل در مورد برگزیت بود.

در این نشست، مجلس عوام به طرح اصلاحیه توقف تصویب رأی داد که به موجب آن آنالیز توافق صورت گرفته میان لندن و بروکسل فعلاً متوقف می گردد.

پیش از برگزاری این نشست رئیس کمیسیون اروپا هشدار داده بود که در صورت عدم تصویب توافق جدید برگزیت در مجلس انگلیس شرایط بسیار پیچیده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 410

به "لندن: برگزیت 9 آبان انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لندن: برگزیت 9 آبان انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید