ماجرای کارگری که پرچم مکزیک را بر فراز ساختمان هتل ترامپ در ونکوور آویخت

به گزارش ایران عکس، روز شنبه، یکی از کارگران ساختمانی، پرچم مکزیک را بر فراز هتل بین المللی ترامپ در ونکوور کانادا آویخت. این کارگر مکزیکی در فیس بوک خود دلایل این حرکت نمادین را شرح داده است. با خبرنگاران همراه باشید.

ماجرای کارگری که پرچم مکزیک را بر فراز ساختمان هتل ترامپ در ونکوور آویخت

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان مکزیک هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

روز شنبه یک کارگر مکزیکی ، پرچم مکزیک را بر فراز هتل بین المللی ترامپ در ونکوور کانادا آویخت. این کارگر ساختمانی که دیه گو رینا (Diego Saul Reyna) نام دارد، تصویری از خود را در کنار این پرچم به همراه پیغامی در فیس بوک منتشر نموده است.

در این پست رینا اهداف خود را از انجام این حرکت نمادین تشریح نموده است. او شرح داده است که در تمامی مراحل ساخت این برج، از بتن ریزی تا مراحل نهایی و عملیات تکمیلی برج، کارگران مکزیکی در آن حضور داشته اند و وظایف خود را به نحو احسن انجام داده اند.

اودر این باره، این طور ادامه می دهد:

نظرات ترامپ درباره ما باعث نشد که کم کاری کنیم و بالاترین کیفیت کار خود را عرضه نکنیم. ما همه کوشش خود را کردیم تا کار خوبی ارائه دهیم؛ درست مثل گذشته، چه زمانی که به کانادا و آمریکا مهاجرت کردیم و چه زمانی که در وطن خود بودیم.

به گزارس ای بی سی نیوز، گرچه این پرچم اکنون برداشته شده، اما پست این کارگر ساختمانی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود و هزاران بار به اشتراک گذاشته شده است.

رینا روز یکشنبه در گفت و گو با سی بی سی، یکی از کانال های تلویزیونی کانادا، گفت:

من پرچم مکزیک را بر بام برج ترامپ در ونکوور آویزان کردم تا با این حرکت نمادین نشان دهم که او از حضور ما در این کشور سود می برد و این ما هستیم که به سختی بر روی پروژه او کار می کنیم و همه مهاجران مجرم نیستند.

رینا در پست خود در شبکه اجتماعی فیس بوک نوشته است:

هنگامی که مکزیکی ها در این برج به کار کردن مشغول بودند، هیچ چیزی را ندزدیدند و به هیچ کس تعرض نکردند. ما فقط وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام دادیم و برای خودمان، خانواده هایمان و ساکنان آینده این ساختمان، کوشش کردیم.

استفاده از کلمات دزدی و تعرض در پیغام رینا احتمالا به سخنرانی ترامپ هنگام اعلام نامزدی اش برای ریاست جمهوری آمریکا باز می شود.

ترامپ، ژوئن گذشته در صحبت هایش اعلام نموده بود:

زمانی که مکزیک مهاجرانی را به آمریکا می فرستد، بهترین ها را انتخاب نمی نماید. آنها افرادی را می فرستند که مسائل عدیده ای دارند، مواد مخدر حمل می نمایند، جرم و جنایت را به همراه می آورند و متجاوز هستند.

رینا که در چیاپاس مکزیک متولد شده است، به هافینگتن پست گفت که تنها کارگر مهاجری نیست که در این برج کار می نماید و چندین همکار مکزیکی و مسلمان نیز دارد. او گفت که پس از شنیدن ابراز نارضایتی، نا امیدی و خشم همکارانش درباره اظهار نظرهای اخیر ترامپ درباره مسلمانان و مهاجران غیرقانونی، تصمیم گرفته است تا با این حرکت نمادین اعتراض خود را به گوش جهانیان برساند.

رینای سی ساله این طور ادامه می دهد:

آنها درباره نارضایتی و خشم خود با من صحبت می کردند، اما کاری از دستشان بر نمی آمد و نمی توانستند اعتراضی نمایند. من این کار را انجام دادم تا صدای اعتراض دوستان و همکارانم را به جهان برسانم.

هتل بین المللی ترامپ در ونکوور، پاییز سال جاری به بهره برداری خواهد رسید. طبق اطلاعات منتشر شده در سایت رسمی، این هتل 147 اتاق مهمان، 218 اقامت گاه خصوصی خواهد داشت.

منبع: کجارو
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1680

به "ماجرای کارگری که پرچم مکزیک را بر فراز ساختمان هتل ترامپ در ونکوور آویخت" امتیاز دهید

1 کاربر به "ماجرای کارگری که پرچم مکزیک را بر فراز ساختمان هتل ترامپ در ونکوور آویخت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای کارگری که پرچم مکزیک را بر فراز ساختمان هتل ترامپ در ونکوور آویخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید