مرگ 21 نفر بر اثر حوادث جوی

به گزارش ایران عکس، سخنگوی سازمان اورژانس کشور از جانباختن 21 نفر و مفقود شدن یک نفر در حوادث جوی تا ساعت 8 صبح امروز 13 فروردین خبر داد.

مرگ 21 نفر بر اثر حوادث جوی

به گزارش خبرنگاران، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت وگو با ایلنا درباره آخرین آمار حوادث جوی تا صبح امروز 13 فروردین گفت: تا به امروز براثر حوادث جوی در 15 استان کشور 22 نفر مصدوم شده اند. همچنین از کل مصدومان 14 نفر به صورت زمینی به مراکز درمانی انتقال یافته اند و 8 نفر در محل به صورت سرپایی درمان شده اند.

وی درباره مصدومان این حوادث گفت: 2 نفر در بوشهر، 6 نفر در سیستان و بلوچستان، یک نفر در فارس، 2 نفر در خراسان جنوبی، یک نفر در همدان و 2 نفر در قم به مراکز درمانی منتقل شده اند همچنین 8 مصدوم در استان هرمزگان در محل درمان شده اند.

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به انتقال 9 زن باردار به مراکز درمانی شرح داد: 3 زن باردار در هرمزگان و همچنین 3 زن باردار در استان استان سیستان و بلوچستان به صورت هوایی و 3 زن باردار دیگر نیز در استان کرمان به صورت زمینی به مراکز درمانی منتقل شده اند.

خالدی با اشاره به جان باختگان این حوادث گفت: یک نفر در استان بوشهر به علت وقوع توفان و سیل، 3 نفر در هرمزگان، دو نفر در سیستان و بلوچستان، 11 نفر در استان فارس، 3 نفر در استان قم و یک نفر در خوزستان به علت وقوع سیل جان خود را از روز 3 فروردین تا ساعت 8 روز جاری از دست داده اند.

وی ادامه داد: یک نفر هم در در استان هرمزگان مفقود شده است که تلاش ها برای پیدا شدن وی ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 930

به "مرگ 21 نفر بر اثر حوادث جوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ 21 نفر بر اثر حوادث جوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید