مسکو: تروریست های ادلب یا باید نابود شوند یا محاکمه

به گزارش ایران عکس، فارس نوشت: دولت روسیه با هشدار درباره عدم پایبندی تروریست های حاضر در استان ادلب (سوریه) به توافق آتش بس، دو راه را پیش روی آنها گذاشت؛ نابودی یا محاکمه.

مسکو: تروریست های ادلب یا باید نابود شوند یا محاکمه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نوشته خبرگزاری اینترفکس، در این بیانیه تصریح شده است که گروه های تروریستی حاضر در ادلب، توافق های آنکارا و مسکو برای برقراری آتش بس در این منطقه را به رسمیت نمی شناسند.

وزارت خارجه روسیه تاکید نمود که تروریست های حاضر در استان ادلب یا باید از پای در بیایند یا تحت پیگیرد قانونی قرار گرفته و محاکمه شوند.

رؤسای جمهور روسیه و ترکیه هفته قبل در کنفرانس خبری مشترک، از توافق دوجانبه بر سر اعمال آتش بس در استان ادلب واقع در شمال غرب سوریه اطلاع دادند.

آنکارا و مسکو توافق کردند برای نظارت بر منطقه کاهش تنش، در شهرک های نزدیک ادلب گشت زنی های مشترک برقرار نمایند. همچنین مقرر شده در طول بزرگراه اِم4 سوریه یک گذرگاه امنیتی به عمق 6 کیلومتر هم از شمال و هم از جنوب ایجاد گردد. قرار است بر سر سایر ملاک ها ظرف 7 روز آینده تصمیم گیری گردد.

اُلِگ ژوراولف رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه بامداد یکشنبه گفته بود: طی دو روز گذشته، دو مرتبه حمله خمپاره ای توسط سازمان تروریستی جبهة النصره در مناطق مسکونی سراقب در استان ادلب و جناقیق در استان لاذقیه گزارش شده است.

همچنین امروز وزارت دفاع روسیه از انجام شدن اولین گشت مشترک این کشور با ترکیه در استان ادلب و در طول بزرگراه استراتژیک اِم4 اطلاع داد.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 890

به "مسکو: تروریست های ادلب یا باید نابود شوند یا محاکمه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو: تروریست های ادلب یا باید نابود شوند یا محاکمه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید