معاون حقوقی روحانی: ورود خانم ها به ورزشگاه منع قانونی ندارد

به گزارش ایران عکس، معاون حقوقی رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه ورود خانم ها به ورزشگاه هیچ منع قانونی ندارد، اظهار کرد: سلب حق معنایی ندارد و دولت هم همین موضع را دارد و معتقد است که باید از این مساله حمایت کنیم.

معاون حقوقی روحانی: ورود خانم ها به ورزشگاه منع قانونی ندارد

به گزارش ایسنا، لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهوری در حاشیه جلسه هئیت وزرا در جمع خبرنگاران و در واکنش به خودسوزی یکی از دختران هوادار ورود به ورزشگاه گفت: صحبت من کاملا معین و یک جمله است؛ ورود خانم ها به ورزشگاه هیچ منع قانونی ندارد.

وی توضیح داد: بنابراین سلب حق معنایی ندارد و دولت هم همین موضع را دارد و معتقد است که باید از این مساله حمایت کنیم. دولت تاکنون چند مرتبه شرایط را فراهم نموده است و بعد از این بیشتر شرایط را فراهم می نماید.

معاون حقوقی رئیس جمهوری همچنین در پاسخ به این پرسش که گفته می گردد مراجع مخالف حضور بانوان در ورزشگاه هستند و وزارت ورزش نیز قادر به اعمال نظر خود نیست، اظهار کرد: دولت حتما سعی می نماید با تعامل این مساله را حل نماید و این تصمیم جدی دولت است.

وی اضافه نمود: البته دولت از قبل هم در چندین موقعیت و مسابقه سعی نموده این فرصت را مهیا کند و بعد از این بیشتر هم ان شاء الله با تعامل کوشش می نماید که مسیرش همین باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 332

به "معاون حقوقی روحانی: ورود خانم ها به ورزشگاه منع قانونی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون حقوقی روحانی: ورود خانم ها به ورزشگاه منع قانونی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید