معاون وزیر امور خارجه روسیه:همکاری نظامی-فنی با ایران پیش خواهد رفت، از تحریم های آمریکا نمی ترسیم

به گزارش ایران عکس، معاون وزیر امور خارجه روسیه اظهار کرد که علیرغم تهدید آمریکا به تحریم، همکاری نظامی روسیه با ایران پس از خاتمه تحریم تسلیحاتی ادامه می یابد.

معاون وزیر امور خارجه روسیه:همکاری نظامی-فنی با ایران پیش خواهد رفت، از تحریم های آمریکا نمی ترسیم

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه در پی خاتمه یافتن تاریخ تحریم تسلیحاتی ایران در تاریخ 18 اکتبر(امروز) درباره همکاری نظامی با ایران گفت: روسیه از تحریم های آمریکا نمی ترسد، چراکه به آن ها عادت نموده است.

ریابکوف ادامه داد: روسیه در حال گسترش همکاری چندجانبه با ایران است و همکاری در عرصه نظامی-فنی طبق احتیاج های دو طرف و آمادگی دو سویه برای همکاری به روشی بی سر و صدا پیش خواهد رفت.

بر اساس این گزارش، اظهارات ریابکوف در پی این مطرح می گردد که دولت آمریکا در چند ماه اخیر کوشش کرد پیش نویس قطعنامه ای برای تمدید تحریم تسلیحاتی در ایران را در شورای امینت به تصویب برساند که با مخالفت اکثریت اعضای شورای امنیت، این اقدام با شکست روبرو شد.

دولت آمریکا کشورهای دیگر را در صورت همکاری در زمینه تجارت تسلیحات، تهدید به تحریم های ثانویه نموده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1263

به "معاون وزیر امور خارجه روسیه:همکاری نظامی-فنی با ایران پیش خواهد رفت، از تحریم های آمریکا نمی ترسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون وزیر امور خارجه روسیه:همکاری نظامی-فنی با ایران پیش خواهد رفت، از تحریم های آمریکا نمی ترسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید