مقاله: از آپارتمان های شهرک امید تهران چه می دانید

به گزارش ایران عکس، در فضای داخلی شهرک امید امکانات و تسهیلات بسیار زیادی برای ساکنین در نظر گرفته شده است. این امکانات متنوع باعث شده احتیاج ساکنین به سفرهای درون شهری به حداقل برسد که تاثیر بسیار زیادی در کاهش ترافیک سطح شهر تهران دارد. در ادامه بعضی از این امکانات را آنالیز می کنیم:

مقاله: از آپارتمان های شهرک امید تهران چه می دانید

این شهرک در شمال شرقی تهران کنار بخش غربی جنگل های لویزان و در بخش جنوبی زمین های قوچک قرار گرفته است. نزدیکی به جنگل های لویزان و بوستان شمیرانات باعث شده آب و هوای شهرک امید نسبت به مناطق مرکزی تهران خنک تر و سالم تر باشد. از طرفی فضای سبز شهرک امید، از فضای سبز هر منطقه دیگر در تهران بیشتر است.

یکی از مهم ترین امکانات موجود در شهرک امید، فضاهای ورزشی مختلف آن است. فضاهای ورزشی شهرک، در یک نقطه خاص متمرکز نشده و در بخش های مختلفی پراکنده هستند. به این ترتیب هریک از فضاهای ورزشی به یکی از برج ها نزدیک تر بوده و ساکنین می توانند به نزدیک ترین فضای ورزشی مراجعه نمایند. برای مثال باشگاه تنیس با شش زمین مجزا و سالن های ورزشی ویژه فوتسال و والیبال برای آقایان و بانوان در ضلع شمال شرقی شهرک قرار گرفته است، اما بوستان های متعددی که به انواع وسایل بازی مجهز شده اند در همه بخش ها و نزدیک همه برج ها قرار دارند. همچنین در هریک از برج ها به صورت جداگانه، فضایی برای بازی بچه ها در نظر گرفته شده است. بعضی زمین های آسفالت ویژه فوتبال، بسکتبال و والیبال هم در مرکز شهرک قرار دارند که همه ساکنین می توانند از آن استفاده نمایند. استخر و سونا ویژه شهرک امید مجاور خانه های ویلایی قرار دارند، اما سالن های ورزشی یوگا، ایروبیک، بدنسازی و پرورش اندام به مرکز شهرک نزدیک تر هستند. کنار همه این موارد، جاده جنگلی شهرک که مستقیما وارد جنگل های لویزان می گردد، هر روز توسط ساکنین برای پیاده روی روزانه مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین ساکنین منطقه شهرک امید محدودیتی برای تامین فضاهای ورزشی خود ندارند.

منبع مقاله: از آپارتمان های شهرک امید تهران چه می دانید

انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1857

به "مقاله: از آپارتمان های شهرک امید تهران چه می دانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: از آپارتمان های شهرک امید تهران چه می دانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید