مقاله: چطور بهترین سنگ را برای کف ساختمان انتخاب کنیم

به گزارش ایران عکس، سنگ های براق لغزنده اند و اگر با پا های برهنه بر روی آن ها راه بروید و روی زمین آب چکیده و خیس شده باشد، می تواند منجر به زمین خوردن و ایجاد صدمه شوند، پس این نوع از سنگ ها برای فضا های مرطوب مثل سرویس بهداشتی مناسب نیست. اگر فرآیند هوند کردن بر روی سنگ انجام شود، سطح سنگ شما سطحی مات خواهد شد. در واقع در این فرایند سنگ به طور کامل پولیش نمی شود. معایب کلی سنگ ها به طور کلی شامل قیمت بالا، سنگینی و لغزندگی نوع براق آن می تواند باشد.

مقاله: چطور بهترین سنگ را برای کف ساختمان انتخاب کنیم

همان طور که در این تصویر مشاهده می کنید، تنوع سنگ گرانیت و امکان ترکیبش یا طرح ها و سنگ های مختلف، دست یابی به نتایج مختلف را برای طراح فراهم می کند. به رنگ کف و ترکیبش با دیواره های سفید دقت کنید. نوع طرح انتخابی باید در هماهنگی با دکوراسیون شما باشد تا به یک هماهنگی کامل در طراحی دست یابید.

قطعا می دانید انواع مدل سنگ هایی که در داخل ساختمان استفاده می شوند با انواع سنگ هایی که در مدل سنگ فرش حیاط و باغ است، متفاوت هستند. سنگ یکی از مصالح شیک، با دوام و نسبتا گران جهت کف سازی منازل در فرایند بازسازی خانه است. اما بهترین سنگ برای کف ساختمان چه ویژگی هایی دارد؟ سنگ ها اصولا طول عمر بالایی دارند و با هر فضایی از منزل سازگار هستند. از طرفی در مناطق گرمسیر، زودتر از باقی مصالح خنک شده و به خنکی فضای داخلی کمک می کنند. در مناطق سردسیر هنگام گزینش چنین مصالحی باید ساختمان را از روش گرمایش از کف بهره مند کنید. از دیگر نکات مثبت سنگ می توان به عدم پراکنش و کمک به کاهش آلرژی در منزل اشاره کرد.

منبع مقاله: چطور بهترین سنگ را برای کف ساختمان انتخاب کنیم

انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1241

به "مقاله: چطور بهترین سنگ را برای کف ساختمان انتخاب کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: چطور بهترین سنگ را برای کف ساختمان انتخاب کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید