مقاله: 8 مکان اسرار آمیز و مخفی برای کاوش در تایلند

به گزارش ایران عکس، مجموعه آبشارهای اروان که در دل پارک ملی اروان (Erwan) تایلند قرار دارند، شامل هفت آبشار زیبا است که از میان سنگ ها و آبراه های آهکی می خروشند. گفته می شود که بلندترین آبشار این مجموعه شبیه به یک فیل اسطوره ای سه سر است. این پارک ملی دیدنی تور تایلند علاوه بر مجموعه آبشار اروان، دارای غارهای متعددی از جمله غار می (Mi)، غار Wang Bahdan، غار Rua و غار Pharat است. اگر قصد دارید در تور تایلند از این پارک دیدن کنید، حتما کفش های مناسب پیاده روی پوشیده و یک دست لباس اضافه با خود به همراه داشته باشید. زیرا ممکن است بخواهید در یکی از حوضچه های پایین آبشار مشغول آب بازی شوید.

مقاله: 8 مکان اسرار آمیز و مخفی برای کاوش در تایلند

اگر می خواهید در تور تایلند از مکانی بازدید کنید که ترکیبی از معماری غیرمعمول و طراحی مدرن است، این معبد بودایی در پا سینگ (Pha Sing) دقیقا همان مکانی است که باید به آن مراجعه کنید. این معبد بودایی مکانی آرام و آرامش بخش است که پاگودا، سالن سخنرانی و موعظه و باغ های آن در نوک قله کوه واقع شده است. این معبد سفید رنگ دارای پنج مجسمه بودا است که در کنار یکدیگر و رو به دشت نشسته اند و زیباترین ویژگی این معبد زیبا به حساب می آید.

با به همراه داشتن این لیست می توانید تور تایلند متفاوت و جالبی برای خود رقم بزنید.

بازدید از بازار طلسم (Amulet) در تور بانکوک یکی از فعالیت های جالب است. اگر در تور تایلند به دنبال خرید چشم زخم یا طلسم هایی از این نوع هستید بهتر است به بازار Amulet سری بزنید. در این بازار هزاران خرده ریز و زیورآلات و طلسم های مختلف پیدا می شود که اغلب افراد محلی و بومی برای خرید آن ها به این بازار می رود. زیرا تایلندی های بر این باورند که این طلسم ها شانس و سلامتی با خود به همراه آورده، محصول کشاورزی را افزایش داده و حتی از آن ها محافظت می کنند. گردش و بازدید از این بازار در تور بانکوک حتی برای کسانی که به این خرافه پرستی ها اعتقادی ندارند هم جالب و سرگرم کننده است.

منبع مقاله: 8 مکان اسرار آمیز و مخفی برای کاوش در تایلند

انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1941

به "مقاله: 8 مکان اسرار آمیز و مخفی برای کاوش در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 8 مکان اسرار آمیز و مخفی برای کاوش در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید