ندود: می خواهیم این فصل هم فاتح سری A شویم، از بابت داشتن ایگواین خوشحالیم

به گزارش ایران عکس، نایب رئیس باشگاه یوونتوس گفت که این تیم می خواهد بار دیگر عنوان قهرمانی سری A را کسب کند.

ندود: می خواهیم این فصل هم فاتح سری A شویم، از بابت داشتن ایگواین خوشحالیم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال یوونتوس از ساعت 20:30 فردا (شنبه - به وقت ایران) در اولین بازی خود در فصل جدید رقابت های سری A ایتالیا خارج از خانه به مصاف پارما می رود. پاول ندود عصر امروز در کنفرانس خبری پیش از این بازی به جای مائوریتزیو ساری حاضر شد و جوابگوی نمایندگان رسانه ها بود. ساری به دلیل ابتلا به بیماری ذات الریه نمی تواند در دو هفته ابتدایی فصل روی نیمکت بانوی پیر بنشیند.

نایب رئیس باشگاه یوونتوس گفت: ساری پس از بازی های ملی به نیمکت یوونتوس بازخواهد گشت. تغییرات مهمی در تیم به وجود آورده ایم، اما با حرفه ای گری، سختکوشی و فداکاری می خواهیم این فصل نیز فاتح سری A شویم. یوونتوس تاریخچه خوبی دارد و باید کوشش کنیم این فصل هم به عنوان قهرمانی برسیم. در هر پست دو بازیکن خوب داریم و احساس می کنیم تیم قدرتمندی در اختیار داریم.

وی با اشاره به اینکه باشگاه یوونتوس همچنان شانس اضافه کردن بازیکنان دیگری به ترکیب خود در نقل وانتقالات جاری را دارد، یادآور شد: پاراتیچی در نقل وانتقالات فوق العاده کار نموده و اگر فرصت های دیگر هم در بازار نقل وانتقالات نصیب مان گردد، از آنها استفاده خواهیم کرد.

ندود در مورد مهاجم آرژانتینی بانوی پیر که فصل گذشته به طور قرضی برای تیم های میلان و چلسی بازی کرد، یادآور شد: ایگواین یکی از بهترین مهاجمان دنیا است. او شناخت خیلی خوبی از ساری دارد و پیش فصل خوبی را هم پشت سر گذاشت. از اینکه گونسالو را در اختیار داریم، خوشحالیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 297

به "ندود: می خواهیم این فصل هم فاتح سری A شویم، از بابت داشتن ایگواین خوشحالیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ندود: می خواهیم این فصل هم فاتح سری A شویم، از بابت داشتن ایگواین خوشحالیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید