نظرسنجی، حمایت سرسختانه اکثر دموکرات ها از استیضاح ترامپ

به گزارش ایران عکس، تازه ترین نظرسنجی حاکی از آن است که دموکرات ها سرسختانه خواهان استیضاح ترامپ هستند حتی اگر این موضوع باعث تضعیف احتمال پیروز شدن دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 گردد.

نظرسنجی، حمایت سرسختانه اکثر دموکرات ها از استیضاح ترامپ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بر اساس نظرسنجی که رویترز/IPsos انجام داده اکثر دموکرات ها خواستار استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بوده حتی اگر این موضوع باعث تضعیف شانس پیروزی دموکرات ها در انتخابات 2020 گردد.

بر اساس این نظرسنجی که روزهای دوشنبه و سه شنبه اجرا شده حامیان استیضاح ترامپ همچنان بدون تغییر باقی مانده و همانند هفته پیش 45 درصد آمریکایی ها از استیضاح حمایت می نمایند. البته حمایت دموکرات ها از استیضاح افزایش یافته است. مخالفان استیضاح نیز کاهش دو درصدی داشته اند و به 39 درصد رسیده اند.

در میان کسانی که خود را دموکرات می دانند 79 درصد اعلام نموده اند که ترامپ باید استیضاح گردد که 5 درصد بیشتر از نظرسنجی اجرا شده در بازه زمانی 26 تا 30 سپتامبر می باشد. همچنین فقط 12 درصد از جمهوری خواستار از استیضاح حمایت می نمایند. و از هر 3 نفر مستقل یکی از استیضاح رئیس جمهور آمرکیا حمایت می نماید که در مقایسه با هفته پیش تغییری نداشته است.

در این نظرسنجی تعیین شده است که دو نفر از هر سه نفر دموکرات معتقدند که کنگره باید استیضاح ترامپ را پیگیری کند حتی اگر این موضوع سبب گردد باعث به تاخیر افتادن کوشش ها برای تصویب قوانینی گردد که ممکن است به نفع شرکت نمایندگان در نظرسنجی باشد.

از سوی دیگر 55 درصد دموکرات ها گفته اند که سران حزب آنها باید استیضاح را به پیش ببرند حتی اگر این موضوع روندی طولانی و هزینه بر باشد و ممکن باشد که شانس آنها برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 را تضعیف کند.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 456

به "نظرسنجی، حمایت سرسختانه اکثر دموکرات ها از استیضاح ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرسنجی، حمایت سرسختانه اکثر دموکرات ها از استیضاح ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید