نمی دانم چرا انتظار دارند استقلال زیبا بازی کند، کنایه به ذوب آهن

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران، آخرین ملاقات از هفته هفدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت 19:10 دقیقه امروز یکشنبه بین تیم های استقلال و ذوب آهن در استادیوم آزادی شروع شد که این ملاقات با فزونی یک بر صفر استقلال به سرانجام رسید. کوین یامگا در دقیقه 54 برای آبی پوشان گل زد.

نمی دانم چرا انتظار دارند استقلال زیبا بازی کند، کنایه به ذوب آهن

فرهاد مجیدی در سرانجام این ملاقات گفت: 15 روز تیم من تمرین نکردند. بعد از این مدت که بیشتر بچه ها درگیر کرونا بودند تمرینات رو آغاز کردیم و بعد از چهار روز تمرین کردن با طرفدار بازی کردیم و با یک جلسه تمرین برابر پیکان 120 دقیقه بازی کردیم و بعد از چهار روز با ذوب آهن بازی کردیم. می خواهم به بازیکنانم بگویم که فوق العاده هستند. از آنها متشکرم. ذوب آهن هم تیم خوبی بود و در نیمه دوم فوتبال خوبی را شاهد بودیم.

وی در خصوص استفاده از حردانی به جای وریا غفوری گفت: وریا دو بازی را انجام داده بود و تشخیص دادیم که در این ملاقات از صالح استفاده کنیم. او خصوصا در نیمه دوم نمایش خوبی داشت.

مجیدی در خصوص قضاوت داور نیز گفت: در طول تمام بازی من فقط یک بار اعتراض کردم که روی همان صحنه کارت زرد گرفت. با این حال قضاوت داور خوب بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به سوال یک خبرنگار که چرا تیمش زیبا بازی نمی کند گفت: شما از سرمربیان دیگر هم این سوال را می پرسید؟ من چند بازی دیگر لیگ را دیده ام. چرا همه دنبال این هستند که استقلال زیبا بازی کند. چیزی که برای ما مهم است این است که بتوانیم این فرایند را حفظ کنیم.

فرهاد مجیدی در واکنش به سوال خبرنگاران که عنوان نمود مهدی تارتار گفته است در طول 90 دقیقه تیم برتر میدان بودند، بدون این که توضیحی بدهد گفت: می توانند توپ را با خودشان ببرند اصفهان!

مجیدی پس از این اظهار نظر عجیب نشست خبری را ترک کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2027

به "نمی دانم چرا انتظار دارند استقلال زیبا بازی کند، کنایه به ذوب آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی دانم چرا انتظار دارند استقلال زیبا بازی کند، کنایه به ذوب آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید