هیئت مدیره استقلال امشب غیبت استراماچونی را آنالیز می نماید، زرینچه مسئولیت فنی را برعهده می گیرد؟

به گزارش ایران عکس، تمرین تیم فوتبال استقلال زیر نظر جواد زرینچه در حال برگزاری است و قرار است هیئت مدیره این باشگاه امشب عدم حضور استراماچونی در تمرین را آنالیز کند.

هیئت مدیره استقلال امشب غیبت استراماچونی را آنالیز می نماید، زرینچه مسئولیت فنی را برعهده می گیرد؟

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, تمرین تیم فوتبال استقلال عصر امروز (یکشنبه) در مجموعه ورزشی انقلاب در شرایطی شروع شده که آندره آ استراماچونی، سرمربی و عمر دانسی، مارکو کاسر و لتو سباستین؛ از اعضای کادرفنی تیم استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان در این تمرین غایب هستند. این در حالی است که استراماچونی در نشست خبری پیش از ملاقات با پیکان نیز حاضر نشد و روز گذشته نیز به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش در تمرین با لباس شخصی حضور یافته بود.

به دلیل عدم حضور هیچ یک از مربیان ایتالیایی استقلال, امور فنی تمرین به جواد زرینجه (مدیر تیم) و بهزاد غلامپور (مربی دروازه بان ها) سپرده شده است. همچنین با توجه به بازی فردای استقلال مقابل پیکان تعیین نیست زرینچه امشب برای حضور در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا به مالزی می رود یا اینکه در ایران می ماند تا در صورت غیبت استراماچونی در بازی فردا روی نیمکت بنشیند.

در عین حال باشگاه استقلال اعلام نموده با دریافت گزارش از مسئولان تیم, هیئت مدیره استقلال امشب موضوع را آنالیز کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 607

به "هیئت مدیره استقلال امشب غیبت استراماچونی را آنالیز می نماید، زرینچه مسئولیت فنی را برعهده می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت مدیره استقلال امشب غیبت استراماچونی را آنالیز می نماید، زرینچه مسئولیت فنی را برعهده می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید