واکنش باشگاه تراکتور به اتفاقات ملاقات مقابل پرسپولیس؛ پای پلیس فتا هم به میان آمد

به گزارش ایران عکس، معاون حقوقی باشگاه تراکتور بیان کرد که پلیس فتا در حال شناسایی افرادی است که با ساخت کلیپی اقدام به توهین به قومیت ها و ایجاد تفرقه نموده اند.

واکنش باشگاه تراکتور به اتفاقات ملاقات مقابل پرسپولیس؛ پای پلیس فتا هم به میان آمد

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از تبریز، در جریان ملاقات روز گذشته پرسپولیس - تراکتور، حواشی زیادی به وجود آمد و اتفاقات خوبی روی سکوها رخ نداد.

امروز نیز کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن بعضی از طرفداران منتسب به تیم پرسپولیس پیش از شروع بازی در بیرون از استادیوم آزادی اقدام به توهین نژادپرستانه کردند. این کلیپ، واکنشی بسیاری از طرفداران تراکتور را هم در پی داشت.

در این راستا، معاون حقوقی باشگاه تراکتور در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، اعلام نمود که پلیس فتا وارد ماجرای ساخت و انتشار این کلیپ شده است.

مصطفی کاراندیش گفت: در کلیپی که از صبح امروز (دوشنبه) در فضای مجازی منتشر شده، طرفداران منتسب به تیم پرسپولیس اقدام به توهین به قومیت ها و ایجاد تفرقه نموده اند. به همین خاطر، پلیس فتا در حال شناسایی افراد متخلف است.

وی ادامه داد: ما در حال جمع آوری مستندات موجود هستیم تا هرچه سریع تر آنها را در اختیار کمیته اخلاق قرار بدهیم. این اتفاقات در دفعات قبلی هم رخ داد، اما متاسفانه کمیته های فدراسیون فوتبال با مساحمه از کنار آن عبور نموده اند، اما این بار ما منتظر اقدام قاطع فدراسیون فوتبال هستیم.

118، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 721

به "واکنش باشگاه تراکتور به اتفاقات ملاقات مقابل پرسپولیس؛ پای پلیس فتا هم به میان آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش باشگاه تراکتور به اتفاقات ملاقات مقابل پرسپولیس؛ پای پلیس فتا هم به میان آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید