واکنش سازمان لیگ فوتسال به احتمال تیمداری استقلال و پرسپولیس

به گزارش ایران عکس، آرش جابری در مصاحبه با خبرنگاران، درباره درخواست استقلال برای تیمداری در لیگ برتر فوتسال گفت: یک درخواستی در این ارتباط رسیده است که باید در جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ مطرح گردد. در اولین جلسه، این درخواست مطرح خواهد شد.

واکنش سازمان لیگ فوتسال به احتمال تیمداری استقلال و پرسپولیس

وی درباره رایزنی استقلال برای دریافت امتیاز تیم ستارگان ورامین، تاکید نمود: هر باشگاه می تواند با اجازه هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان و در کمیسیون ماده پنج استان اقدام به فروش امتیاز خود کند.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال تیمداری پرسپولیس و افزایش تیم های لیگ برتر فوتسال به 16 تیم، اظهار کرد: شاید هر درخواست، هزار راه چاره داشته باشد. باید ابتدا این را در جلسه هیات رئیسه مطرح کنیم که زمان تشکیل آن معین نیست. ما آنقدر مشکل داریم که باید به آنها برسیم. تمام تمرکز ما اتمام مسابقات به جامانده لیگ است ولی یک درخواستی آمده و اینقدر اذیت می شویم!

جابری در مورد اقدام مسئولان تیم محمدسیما قم برای واگذاری امتیاز تیم خود به خارج از این استان یادآور شد: چنین چیزی در قانون نیامده که یک باشگاه نمی تواند امتیازش را به خارج از استان انتقال ندهد. به شرط موافقت هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان و بعد از تشکیل کمیسیون ماده پنج، این امر شدنی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1054

به "واکنش سازمان لیگ فوتسال به احتمال تیمداری استقلال و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سازمان لیگ فوتسال به احتمال تیمداری استقلال و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید