وزیر کشور آلمان خداحافظی خود از دنیای سیاست را گفت

به گزارش ایران عکس، وزیر کشور آلمان در مصاحبه ای بیان نمود که بعد از سرانجام این دور قانونگذاری در سال 2021 دیگر نمی خواهد در عرصه سیاسی هیچ فعالیتی را انجام دهد.

وزیر کشور آلمان خداحافظی خود از دنیای سیاست را گفت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از هفته نامه اشپیگل، هورست زیهوفر، وزیر کشور آلمان از حزب سوسیال مسیحی اعلام کرده است که بعد از انتخابات پارلمانی بعدی دیگر نمی خواهد در هیچ مسولیت سیاسی وارد شود.

وی در مصاحبه ای با خبرگزاری آلمان این خبر را گفت. وی در این مصاحبه تاکید کرد که در مجموع من حدود 50 سال در عرصه سیاسی فعالیت دارم و با پایان این دوره قانونگذاری به نظرم دیگر واقعا کافی است. زیهوفر در ماه جولای هفتاد ساله می شود. انتخابات پارلمانی بعدی بر اساس تصمیمات و برنامه ریزی های اجرا شده در اکتبر سال 2021 برگزار می شود.

زیهوفر همچنین از حزب دموکرات مسیحی درخواست کرد که به دلیل ریزش آراء شدید در انتخابات پارلمانی اروپایی اخیر از بحث های شدید درباره شخصیت ها پرهیز کنند چرا که این مسئله شرایط را بهتر نمی کند. به گفته وی در روزهای انتخاباتی ما بدون توجه به اینکه کدام نامزدها بالا و سرلیست هستند باید مسئولیت پذیر باشیم.

زیهوفر در اواسط ماه مارس سال 2018 به عنوان وزیر کشور آلمان انتخاب شد. وی در ژانویه سال 2019 از ریاست حزب سوسیال مسیحی کناره گیری کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 212

به "وزیر کشور آلمان خداحافظی خود از دنیای سیاست را گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کشور آلمان خداحافظی خود از دنیای سیاست را گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید