شرایط نگران کننده پایتخت از نظر کرونا، پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت از کووید 19 پاک هستند

به گزارش ایران عکس، معاون کل وزیر بهداشت گفت: پایگاه های سلامت در شهر ها و خانه های بهداشت در روستا ها از کرونا صد درصد پاک هستند.

شرایط نگران کننده پایتخت از نظر کرونا، پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت از کووید 19 پاک هستند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار، فرایند پیشگیری و مقابله با کرونا در کشور امشب 8 مرداد ماه در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با حضور حریرچی معاون کل وزیر بهداشت مورد آنالیز نهاده شد.

حریرچی معاون کل وزیر بهداشت با اشاره به اینکه استفاده 80 درصدی مردم از ماسک مطلوب وزارت بهداشت است، گفت: تامین ماسک بر عهده وزارت صمت است و لذا ما بر آن قسمتی که ماسک در داروخانه ها به فروش می رود نظارت داریم ،امیدوارم کمبود ماسک برطرف گردد.

او با مقایسه سه معیار ابتلا، بستری و فوتی های ناشی از کرونا در ابتدای شیوع با شرایط فعلی اضافه کرد: تا جایی که فرایند ابتلا صعودی باشد، میزان فوتی ها نیز افزایش خواهد داشت.

حریرچی با اشاره به اینکه مسئله ای که ما را به شدت ناراحت نموده ، افزایش میزان فوتی ها از 35 به 235 است، ادامه داد: فعلا مهمترین موضوع دنیا به لحاظ سیاسی، مالی، اجتماعی و فرهنگی کروناست، متاسفانه 26 استان کشور در شرایط قرمز قرار دارند.

او اظهار کرد: پایگاه های سلامت در شهرها و خانه های بهداشت در روستاها از کرونا صد درصد پاک هستند و واکسیناسیون بچه ها در این مراکز انجام می گردد.

در حال تکمیل/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1097

به "شرایط نگران کننده پایتخت از نظر کرونا، پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت از کووید 19 پاک هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط نگران کننده پایتخت از نظر کرونا، پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت از کووید 19 پاک هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید