پرونده سرمربی ماشین سازی به کمیته اخلاق می رود

به گزارش ایران عکس، سرمربی تیم ماشین سازی تبریز با توجه به اظهاراتش پس از ملاقات با شهر خودرو به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال فراخوانده خواهد شد.

پرونده سرمربی ماشین سازی به کمیته اخلاق می رود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در هفته نخست لیگ برتر بیستم با شکست سنگین 3 بر صفر مقابل شهر خودرو بدرقه شد. در خاتمه این مسابقه وحید بیاتلو، سرمربی این تیم تبریزی صحبت هایی را علیه بخش هایی از سازمان لیگ انجام داد.

عمده صحبت های سرمربی ماشین سازی علیه ایفمارک و دکتر زهره هراتیان، رئیس آن بود و این مربی مدعی شده بود ایفمارک پیش از مسابقه ترکیب این تیم را تغییر داده است. با این حال هراتیان در مصاحبه با خبرنگاران با رد این ادعا گفت معاینات سه بازیکن ماشین سازی تکمیل نشده و آنها تاییدیه پزشکی یا کارت سلامت نداشتند که با تعهدنامه و مجوز موقت اجازه بازی گرفتند. حتی آنالیز ها نشان داد سرمربی ماشین سازی از این بازیکنان استفاده نموده است.

با توجه به صحبت های تندی که بیاتلو داشته، سازمان لیگ قرار است پرونده این مربی را به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارجاع دهد و به احتمال فراوان به زودی این مربی به کمیته اخلاق فراخوانده می گردد. با این وجود با توجه به عذرخواهی بیاتلو و باشگاه ماشین سازی باید دید تصمیم سازمان لیگ تغییر خواهد نمود یا همچنان روی موضع خود می ماند.

هراتیان نیز اعلام نموده که از این مربی شکایت می نماید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1308

به "پرونده سرمربی ماشین سازی به کمیته اخلاق می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده سرمربی ماشین سازی به کمیته اخلاق می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید