پیام مهم و فوری باشگاه پرسپولیس به کالدرون

به گزارش ایران عکس، در شرایطی که بحث ادامه یا توقف همکاری باشگاه پرسپولیس با گابریل کالدرون داغ شده، مسائل جدیدی در این مورد رقم خورد.

پیام مهم و فوری باشگاه پرسپولیس به کالدرون

با وبسایت گردشگری سازمان میراث فرهنگی همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، از سوی باشگاه با 7، 8 نفر از بازیکنان تماس هایی گرفته شد تا نظر آن ها در مورد این اتفاقات و صحبت های سرمربی تیم را جویا شوند. همه این بازیکنان روی این موضوع تأکید داشتند که در مسائل فنی کاملاً تابع کادر فنی و سرمربی تیم هستند، اما خود را تحت قرارداد باشگاه می دانند و از این رو، باشگاه است که باید در مورد آینده تیم تصمیم گیری کند. هر کس سرمربی باشد، بازیکنان مأموریت دارند تا با تمام توان در مسائل تاکتیکی و فنی او همکاری داشته باشند و باشگاه است که در مورد همکاری با کادر فنی، اختیار تام دارد.

وقتی مدیران باشگاه، نظر بازیکنان را فهمیدند، به گابریل کالدرون پیام دادند که مثل همیشه از او حمایت می کنند و قرار نیست اتفاق دیگری رخ دهد. او قرارداد دارد و همان طور که باشگاه تا به حال در مورد همه بندهای قرارداد، با کادر فنی همکاری کرده، سرمربی و دستیارانش نیز باید طبق قرارداد برگردند و بدون هیچ شرط جدیدی، کارشان را دنبال کنند. آن ها وظایف تعیینی دارند و نباید برای مدیران و همکاران باشگاه تعیین تکلیف کنند. این آخرین اتفاق در مورد آینده پرسپولیس است.

کالدرون اگر می خواهد در پرسپولیس بماند، باید با این موضوع کنار بیاید؛ همان طور که باشگاه در حیطه فنی ورود نمی کند، او هم نباید وارد حیطه مدیریتی شود. حالا باید دید آیا گابریل می پذیرد با ابقای مدیرانی که خواهان حذف آن ها بود، کنار بیاید و برشود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 683

به "پیام مهم و فوری باشگاه پرسپولیس به کالدرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام مهم و فوری باشگاه پرسپولیس به کالدرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید