چین بخش اخبار بی بی سی را به علت انتشار گزارشات نادرست ممنوع نمود

به گزارش ایران عکس، تهران (پانا) - سازمان های پخش کننده پکن، به علت انتشار گزارشات نادرست در خصوص چین، پخش اخبار شبکه بی بی سی را در این کشور ممنوع کردند.

چین بخش اخبار بی بی سی را به علت انتشار گزارشات نادرست ممنوع نمود

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش ایرنا به نقل از گلوبال تایمز، اداره ملی رادیو و تلویزیون (NRTA) چین اعلام کردند بعضی گزارش های بی بی سی در خصوص چین رعایت صحت مطالب و بی طرفی در خبرنگاری را نقض می نماید.

ناظران چین می گویند که بی بی سی به شایعه ساز مبدل شده است که به عمد در خصوص چین سیاه نمایی می نماید و تصمیم برای توقف پخش این شبکه پیامی واضح مبنی بر آن است که چین اخبار جعلی را نمی پذیرد.

وانگ سیکسین استاد حقوق در دانشگاه ارتباطات چین گفت: تعلیق پخش اخبار جهانی بی بی سی به این معنی است که نمی توان آن را در هیچ جای سرزمین اصلی چین دریافت کرد، زیرا چین دیگر خدمات به شرکت پخش ارائه نمی دهد.

وانگ اضافه نمود: بی بی سی اهداف ضد چین خود را پنهان نمی نماید و از متخصص ضدچینی برای تحقیق و گزارشات ساختگی و تهمت زدن به چین استفاده می نماید.

به گزارش گلوبال تایمز، گزارش های مغرضانه اخیر بی بی سی در خصوص حاکمیت سین کیانگ و شهر ووهان منشا اولیه شیوع ویروس کرونا، نقدها شدیدی را در چین به دنبال داشته است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1515

به "چین بخش اخبار بی بی سی را به علت انتشار گزارشات نادرست ممنوع نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین بخش اخبار بی بی سی را به علت انتشار گزارشات نادرست ممنوع نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید