کشته شدن 13 دانش آموز در حادثه تصادف اتوبوس در تایلند

به گزارش ایران عکس، خبرنگاران: پلیس تایلند اظهار داشت، بر اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس با یک کامیون در شرق این کشور حداقل 15 نفر شامل 13 دانش آموز و 2 معلم کشته شدند.

کشته شدن 13 دانش آموز در حادثه تصادف اتوبوس در تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از الجزیره، در تصادف شدید بین یک دستگاه اتوبوس حامل دانش آموزان تایلندی در شرق این کشور و یک کامیون حداقل 13 دانش آموز و 2 معلم جان خود را از دست دادند. این اتوبوس حامل دانش آموزان سنین 10 تا 15 سال بوده و از مدرسه ای در شمال شرق تایلند به سوی منطقه ای توریستی در حرکت بوده است.

پلیس جستجوی خود برای یافتن راننده این اتوبوس را که از محل حادثه متواری شده شروع نموده است. هنوز معین نیست که آیا علت اصلی این حادثه نقص فنی در سیستم ترمز اتوبوس بوده است یا خیر.

بر اساس این گزارش جاده های تایلند دارای یکی از خطرناک ترین سیستم جاده ای در دنیا است. تازه ترین گزارش سازمان بهداشت دنیای نشان می دهد که در تایلند به ازای هر 100 هزار نفر 38، 1 نفر بر اثر حوادث جاده ای کشته می شوند و این کشور در این زمینه تنها عملکردی بهتر از جمهوری دومینیکن و جزیره نیو در اقیانوس آرام جنوبی داشته است. سال گذشته بیش از 8600 نفر در حوادث جاده ای در تایلند جان خود را از دست دادند.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 391

به "کشته شدن 13 دانش آموز در حادثه تصادف اتوبوس در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشته شدن 13 دانش آموز در حادثه تصادف اتوبوس در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید