کلوپ: باید نشان دهیم که واقعا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می جنگیم

به گزارش ایران عکس، سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از برتری تیمش مقابل توپچی های لندن از عملکرد شاگردانش در این دیدار ابراز رضایت کرد.

کلوپ: باید نشان دهیم که واقعا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می جنگیم

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ که تیم تحت هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته سی ام لیگ برتر انگلیس پیروز شد با نتیجه 3 بر صفر در خانه آرسنال به برتری برسد و ضمن صعود به رده پنجم جدول رده بندی این رقابت ها به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم امیدوارتر شد، پس از این دیدار گفت: ما باید نشان دهیم که واقعاً برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می جنگیم. ما نمی توانیم تنها در این باره صحبت کنیم و باید در زمین نشان دهیم که چقدر خواهان رسیدن به این هدف هستیم.

سرمربی لیورپول افزود: این برد برای ما نشانه مهمی بود. اگر همانند این بازی دفاع کنیم، شکست دادن مان سخت خواهد بود و همین باعث خواهد شد تا پایه خوبی برای فوتبال بنا کنیم. با توجه به اتفاقاتی که این فصل برای مان افتاده، سرنوشت قرار دریافت مان در جمع چهار تیم برتر دست خودمان نیست. ما باید بازی های خود را ببریم و رقبای مان هم بازنده بشوند یا امتیاز از دست بدهند اما ما هم باید به آنها فشار بیاوریم.

لیورپول در حال حاضر با 49 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر است و با چلسی چهارم جدولی تنها دو امتیاز اختلاف دارد. سرخپوشان مرسی ساید سه شنبه شب در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه رئال مادرید به میدان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1574

به "کلوپ: باید نشان دهیم که واقعا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: باید نشان دهیم که واقعا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید