2 بازیکن کرونایی داریم ، با تمام قوا به مصاف حریف می رویم

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران، محمد ربیعی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم گل گهر گفت: بازی فردا جزو بازی های خوب و پر اهمیت مسابقات است. گل گهر سیرجان تیمی بسیار خوب با کادر فنی شایسته، مربی کاردان و بازیکنان خوبی است.

2 بازیکن کرونایی داریم ، با تمام قوا به مصاف حریف می رویم

وی با اشاره به پیروزی گل گهر در بازی هفته اول، گفت: گل گهر تیم شایسته و با مهره های بسیار خوبی است و این تیم جزو سه چهار تیم اول سال جاری خواهد بود و تیم سیرجان جزو تیم هایی است که برای کسب سهمیه قدم بر می دارد و با شرایطی این باشگاه و سرمربی آن دارد تیم بسیار قابل احترامی است و فکر می کنم که با توجه به اینکه بسیار پر مهره است سال جاری شرایط کسب سهمیه را دارد.

وی درباره شرایط تیم مس رفسنجان نیز گفت: ما هم سعی نموده ایم شرایط خوبی را برای تیم داشته باشیم و در هفته اول مسابقات نیز می توان گفت عملکرد و نمایش بدی نداشتیم. ایراداتی داشتیم که هفته به هفته حل خواهیم کرد.

ربیعی با اشاره به اینکه مطمئن هستم در بازی فردا تیم با جنگندگی و برنامه ریزی بهتری در مسابقه خواهد بود و مطمئن هستم تیم مس هفته به هفته شرایط مطلوب تری خواهد داشت، اضافه نمود: مطمئن هستم تیم مس رفسنجان جزو تیم هایی است که هر چه می گذرد بیشتر درباره آن خواهید شنید و فرایند های فنی کاملاً زمان بر است.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: به مردم رفسنجان می گویم بازیکنان ما فردا بازی با درایت، هوشمندی و تمرکز در برابر رقیب زیرک و باهوش خود بازی خواهد نمود و در کنار آن چاشنی تعصب و جنگندگی در نحوه عملکرد بازیکنان ما مشهود باشد.

2 بازیکن مس رفسنجان به کرونا مبتلا شدند

ربیعی در مورد محرومان و مصدومان احتمالی تیم مس رفسنجان برای بازی فردا گفت: دو سه بازیکن خود را به عناوین مختلف در اختیار نداریم بحث یکسری اتفاقات انضباطی جای خود را دارد و دو بازیکن ما مبتلا به کرونا شده اند که یکی از آنها مسیح زاهدی است که در بازی فردا او را در اختیار نداریم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد شرایط بیماری کرونا مطرح کرد: این مسائل اجتناب ناپذیر است و از مردم می خواهم تمام مسائل بهداشتی و ایمنی را در رابطه با کرونا رعایت نمایند و خیلی باید مراققب همدیگر باشیم خیلی سخت و نگران نماینده شده است. اینکه هر هفته انسان های بی شماری به رحمت خدا می فرایند از نظر احساسی نگران نماینده است و امیدوارم همه رعایت کنیم.

ربیعی در این زمینه ادامه داد: ما هم در فوتبال هستیم با تمهیدات بسیار زیادی این کار را انجام می دهیم. باشگاه مس رفسنجان از نظر مدیریت، معاون باشگاه، تمام عوامل باشگاه سخت گیری های شدید در این زمینه دارند. علاوه بر تست های PCR که هر هفته انجام می دهیم مکان هایی که تیم در آنجا حضور خواهد داشت دائماً ضدعفونی می گردد.

سرمربی مس رفسنجان در پاسخ به سوالی درباره احتمال تعطیلی لیگ برتر به دلیل شرایط کرونا، گفت: ما یک شرایط نرمال و یک شرایط غیرمعمولی در مسابقات داریم که در شرایط نرمال تیم ها برنامه های پیش فصل خود را برای مسابقات انجام می دهند برای تیم های مختلف این موضوع متفاوت است. کسانی که فوتبال را کاملاً کارشناسی دنبال می نمایند می دانند که باید ریتم مسابقات شکل خود را بگیرد مخصوصاً برای تیم هایی مثل ما که تازه از دسته پایین تر به دسته بالاتر آمده اند شرایط ما به گونه ای است که دوست داریم شرایط تیم ما هر چه سریع تر با فضای لیگ برتر منطبق گردد.

ربیعی اضافه نمود: از سوی دیگر ستاد ملی کرونا مسائلی دیگر را دارد و به نظر من تفاوت اهم و فی الاهم است و ورزش و همه کارهایی که انجام می دهیم نباید منجر به خطر افتادن سلامتی جامعه گردد. برای ما این مسئله مهم است و بدون اغماض می گویم تابع تصمیمات سازمان لیگ و ستاد ملی مبارزه با کرونا برای مسابقات هستیم و آنها در جایگاهی نشسته اند که مهم و مهم تر را تشخیص می دهند.

سرمربی مس رفسنجان در پاسخ به سوالی درباره اقامت تیمش در کرمان پیش از مسابقه نیز گفت: الان احتیاج نیست به آن پرداخته گردد و دوست داریم تمام تمرکز فنی خود و بازیکنان روی بازی فردا باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1332

به "2 بازیکن کرونایی داریم ، با تمام قوا به مصاف حریف می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 بازیکن کرونایی داریم ، با تمام قوا به مصاف حریف می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید