2 جشنواره تئاتر در استان یزد برگزار می گردد

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران، مجید جوادیان زاده پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره های تئاتر استان یزد گفت: شهر یزد سال جاری میزبان بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی یزد و دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی با عنوان چتر زندگی است.

2 جشنواره تئاتر در استان یزد برگزار می گردد

مدیرکل ارشاد استان یزد اعلام کرد: بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی یزد 14 تا 16 شهریور و جشنواره ملی تئاتر خیابانی اول تا چهارم آذر ماه برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: جشنواره تئاتر استانی در یزد در راستای گسترش و توسعه این هنر انسان ساز و به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی تولیدات نمایشی از طریق تأکید بر اجراهای عمومی و بازیابی و افزایش مخاطبان تئاتر و نیز رشد کیفی آثار نمایشی در جریان اجراهای متعدد همچنین معرفی بهترین آثار نمایشی به دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی تئاتر فجـر برگزار می گردد.

جوایان زاده اعلام نمود: جشنواره تئاتر استانی در یزد بر اساس اجرای عمومی سالانه و در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار خواهد شد.

وی همچنین در مورد دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی با عنوان چتر زندگی یادآور شد: این جشنواره با محوریت خانواده برپا می گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تاکید نمود: کوشش خواهیم کرد که میزبانی شایسته ای از جشنواره ملی تئاتر خیابانی در استان داشته باشیم زیرا معتقدیم یزد ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه تئاتر خیابانی دارد که برگزاری این جشنواره ها می تواند این ظرفیت ها را پویا کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 12

به "2 جشنواره تئاتر در استان یزد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 جشنواره تئاتر در استان یزد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید