26پروژه با 2300میلیارد تومان در کردستان افتتاح می شود

به گزارش ایران عکس، خبرنگاران/کردستان رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه افتتاح پروژه های مسکن محرومین کاری بسیار پسندیده است گفت که شناسایی 26 پروژه که امکان بهره برداری آن ها تا پایان خدمت دولت 12 ممکن است سفر ما شکل گرفته است.

26پروژه با 2300میلیارد تومان در کردستان افتتاح می شود

محمد باقر نوبخت بعد از ظهر امروز چهارشنبه 14بهمن ماه) در مراسم افتتاح یک هزار و 700 واحد مسکن محرومین و یک هزار و 700 واحد مسکونی آسیب دیده در جریان سیل سال 97 اظهار کرد که سفر به کردستان و حضور در جمع مردم شریف و فهیم کردستان در ایام مبارکه دهه فجر سعادتی برای ما است.

وی افزود که این سفر برای تکمیل برنامه ها توسعه و پیشرفت استان کردستان درنظر گرفته شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام نمود: سفر ما با هدف شناسایی 26 پروژه که امکان بهره برداری آن ها تا پایان خدمت دولت دوازدهم با 2 هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار امکان پذیراست اجرا شده است.

وی با بیان اینکه مردم ارزش بیشتری از خدمات ما دارند عنوان کرد که طرح اتصال کردستان به شبکه راه آهن سراسری کشور از مهمترین طرح های استان بوده و پیش از اتمام دولت دوازدهم با نمایندگان کردستان با قطار به استان سفر خواهیم کرد.

وی ادامه داد که به یاری خدا با اتصال چابهار به زاهدان این شهر نیز به شبکه سراسری راه آهن متصل خواهد شد.

نوبخت با بیان اینکه این پروژه ها می تواند منجر به پیشرفت کردستان شود، گفت: تقدیم کردن یک هزار و 700 واحد مسکن به محرومین کاری بسیار پسندیده بوده که با همکاری بانک ها، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی انجام شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد که انقلاب اسلامی اجرای اینگونه طرح ها را توصیه کرده و روح بنیان گذار انقلاب با انجام اینکارها خوشنود است.

وی در پایان یادآور شد: به صورت همزمان یک هزار و 700 واحد مسکن تخریب شده در سیل سال 98 نیز در امروز تحویل داده می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1473

به "26پروژه با 2300میلیارد تومان در کردستان افتتاح می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "26پروژه با 2300میلیارد تومان در کردستان افتتاح می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید