اهواز، ادامه کشمکش سرمربی سایپا با گزارشگران صداوسیما، دایی: می توانستیم در نیمه اول کار فولاد را تمام کنیم

به گزارش ایران عکس، سرمربی تیم فوتبال سایپا عملکرد شاگردانش را در دیدار مقابل فولاد خوزستان ستود و مدعی شد، توانایی یکسره کردن کار تیم میزبان در نیمه نخست را داشته اند.

اهواز، ادامه کشمکش سرمربی سایپا با گزارشگران صداوسیما، دایی: می توانستیم در نیمه اول کار فولاد را تمام کنیم

به گزارش خبرنگاران از اهواز، علی دایی بعد از برتری 2 بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: با این شرایط آب و هوایی که اهواز دارد، بازی سختی بود. می دانستیم فولاد در زمین خودش از دقیقه 60 به بعد به لحاظ بدنی بهتر کار می نماید، اما بچه های ما باغیرت کار کردند.

وی در ادامه اضافه کرد: می توانستیم در همان نیمه اول کار را تمام کنیم. ما موقعیت صددرصدی داشتیم که نزدیم و همان توپ به صورت پینگ پنگی برگشت و به تیر دروازه مان خورد. پس از آن، فولاد به بازی برگشت، اما دروازه بان ما بهترین روزش بود، دو سیو عالی داشت و به تیم کمک کرد.

ما فقط برای برد و دریافت سه امتیاز به زمین آمده بودیم، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: خدا را شکر می کنم که بچه هایم به حق شان رسیدند و سه امتیاز را کسب کردیم. در هفته گذشته با بازیکنان در تمرینات کار نموده و برای دریافت سه امتیاز به اهواز آمده بودیم. انتظار داشتیم در اهواز سه امتیاز را بگیریم، هر چند که می دانستیم کار سخت خواهد بود. فولاد هم فشار آورد، اما به هدفش نرسید و ما سه امتیازی شیرین گرفتیم.

دایی در مورد اینکه تیمش در این دیدار هجومی بازی نکرد، گفت: گفتم که شرایط آب و هوایی دست و بال ما را بسته بود. ما عادت به بازی در هوای خیلی گرم و شرجی نداشتیم. با این حال موقعیت های ما همسان با فولاد بود و در آغاز نیمه دوم می توانستیم گل دوم را هم بزنیم. در مجموع بازی پایاپای بود. شاید مالکیت توپ دست فولاد بود، اما ما تیمی نبودیم که صرفاً دفاع کنیم و عقب باشیم. تیمی که در دقایق پایانی گل تساوی را می خورد، اما دوباره گل برتری را می زند، یعنی اینکه برای مساوی نیامده است.

به گزارش خبرنگاران، در ابتدای نشست خبری دایی، سرمربی سایپا اعلام نمود که پشت میکروفن شبکه های تلویزیون نمی نشیند. این تصمیم با اعتراض یکی از گزارشگران روبه رو شد که دایی گفت: شما (تلویزیون) وارد حریم خصوصی من گردیده اید. با این حال حق دارم صحبت نکنم یا نه؟ دوباره گزارشگران اعتراض کردند که سرمربی سایپا به یک نفر از آنها گفت که سر جایش بنشیند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 25

به "اهواز، ادامه کشمکش سرمربی سایپا با گزارشگران صداوسیما، دایی: می توانستیم در نیمه اول کار فولاد را تمام کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهواز، ادامه کشمکش سرمربی سایپا با گزارشگران صداوسیما، دایی: می توانستیم در نیمه اول کار فولاد را تمام کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید