بارکلی: آرزوی همه است که هازارد در چلسی بماند

به گزارش ایران عکس، هافبک انگلیسی چلسی ابراز امیدواری کرد ادن هازارد در این تیم بماند.

بارکلی: آرزوی همه است که هازارد در چلسی بماند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی میل، ادن هازارد در این فصل عملکرد بسیار خوبی در چلسی داشته و یکی از بهترین بازیکنان این فصل لیگ برتر محسوب می گردد. او بعد از درخشش در بازی برابر ساوتهمپتون بار دیگر به اظهارنظر درباره رفتن به رئال مادرید پرداخت و همین موضوع باعث شده بود زمزمه های زیادی درباره رفتن هازارد به مادرید شنیده گردد.

راس بارکلی هافبک چلسی که از زمان حضور مائوریسیو ساری در این تیم عملکرد خوبی ارائه داده است درباره ادن هازارد گفت: هازارد الهام بخش بازیکنان چلسی است. او این فصل در شرایط بسیار خوبی واقع شده است و خوشحالیم که او را در اختیار داریم. او می تواند جادو کند و کارهای فوق العاده ای با توپ انجام دهد. هازارد در جام جهانی هم بسیار خوب ظاهر شد. او سال جاری را بسیار خوب آغاز نموده است.

بارکلی در ادامه صحبت های خود گفت: من از آینده هازارد اطلاعی ندارم ولی دوست دارم در کنار او بازی کنم و سال ها در چلسی باشد.

بارکلی نیز همچون ادن هازارد به تیم ملی کشورش دعوت شده است. انگلیس باید در لیگ ملت های اروپا در دو دیدار برابر کرواسی و اسپانیا به میدان برود.

هافبک سابق اورتون در خاتمه گفت: دعوت به تیم ملی بسیار شیرین بود و احساس خیلی خوبی دارم که بار دیگر به تیم ملی کشورم دعوت شده ام. می خواهم صندلی خودم را در تیم ملی حفظ کنم و به اهدافی که در رده ملی در سر دارم برسم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 63

به "بارکلی: آرزوی همه است که هازارد در چلسی بماند" امتیاز دهید

1 کاربر به "بارکلی: آرزوی همه است که هازارد در چلسی بماند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارکلی: آرزوی همه است که هازارد در چلسی بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید