تحلیل قطری ها از افزایش سهمیه شان در لیگ قهرمانان، سهمیه ایران افزایش می یابد؟

به گزارش ایران عکس، شاخص های معین گردیده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا معین کننده سهمیه کشورهای مختلف در فصل آینده لیگ قهرمانان خواهد بود.

تحلیل قطری ها از افزایش سهمیه شان در لیگ قهرمانان، سهمیه ایران افزایش می یابد؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه الرای قطر، نشانه هایی مبنی بر 2 سهمیه مستقیم قطر در مرحله گروهی فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا و 2 سهمیه حضور در پلی آف وجود دارند، البته سهمیه کشورها می تواند در روزهای آینده با توجه به شاخصه های معین گردیده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تیم ها تغییر کند. از سویی تیم های السد و الدحیل تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند و السد توانست به نیمه نهایی هم راه یابد. این تیم در بازی رفت این مرحله یک بر صفر از پرسپولیس باخت و هنوز یک بازی دیگر برای ادامه مسیر آسیایی اش در تهران پیش رو دارد. این مسئله باعث می گردد تا ارزیابی فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای معین سهمیه قطر بهبود یابد. تمامی مسائل فوق و معین سهمیه ها در نشست آینده کمیته رقابت ها که روز نهم ماه نوامبر امسال میلادی در تهران یا دوحه خواهد بود معین می شوند.

با توجه به شباهت وضعیت ایران و قطر (حضور دو تیم از دو کشور در مرحله نیمه نهایی غرب آسیا) و همچنین احتمال حضور پرسپولیس در فینال، اگر این فرمول فنی در مورد قطر صدق کند در آن صورت قاعدتا شامل ایران هم می گردد. بدین ترتیب باید دید آیا بر اساس این فرمول ارزیابی فنی سهمیه ایران نیز افزایش می یابد یا نه.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 60

به "تحلیل قطری ها از افزایش سهمیه شان در لیگ قهرمانان، سهمیه ایران افزایش می یابد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحلیل قطری ها از افزایش سهمیه شان در لیگ قهرمانان، سهمیه ایران افزایش می یابد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید