شرح جهرمی در مورد پوشیدن شلوار جین، با همین لباس بین مردم می روم

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران، محمدجواد آذری جهرمی صبح امروز در برنامه تلویزیونی حالا خورشید در پاسخ به دلیل پوشیدن تی شرت و شلوار جین در محل کارش و انتقاداتی که به وی در این زمینه وارد شد، شرح داد.

شرح جهرمی در مورد پوشیدن شلوار جین، با همین لباس بین مردم می روم

وی اضافه نمود: عده ای درصدد ایجاد فازی هستند و ما هر کاری می کنیم می گویند برای آینده برنامه دارد.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه برای آنکه بخواهیم چیزی را خراب کنیم بر آن تگ می زنیم گفت: خوشبختانه همیشه کوشش نموده ام در زندگی، خودم باشم و به همین دلیل بین مردم می روم فوتبال بازی می کنم و در جامعه مانند سایر مردم زندگی می کنم تا ثابت کنم که مردمی هستم.

وی گفت: دیگرانی که نمی خواهند و یا گزینه شان نمی تواند بین مردم برود آغاز به گفتن این حرف ها می نمایند و تگ سیاسی به عملکرد ما می زنند.

جهرمی با بیان اینکه در روزهای عادی موظفم در دفتر وزارت ارتباطات به صورت رسمی لباس بپوشم گفت: اما در روزهای غیرعادی با همین گونه لباس در بین مردم حاضر می شوم.

وی در مورد حضور کیمیا علیزاده در دفتر وزارت ارتباطات و پوشش خود در این دیدار گفت: این دیدار غیررسمی بوده و از آنجایی که آقای دکتر صالحی امیری از من خواست به عنوان وزیر مشخص استان البرز با کیمیا علیزاده دیدار داشته و از مسائل پیش آمده از وی دلجویی کنم، این دیدار رقم خورد.

جهرمی تاکید نمود: بنا نبود دیدار رسانه ای گردد اما عکسی توسط یکی از دوستان ما در یکی از شبکه های اجتماعی درج پیدا کرد و این حرف و حدیث ها را به وجود آورد.

وی با تاکید بر اینکه در زمان های غیر رسمی با همین تیپ در بین مردم حاضر می شوم، گفت: هفته ای دو بار با معاونان وزارت ارتباطات فوتبال بازی نموده و ورزش شنا را دنبال می کنیم.

آذری جهرمی ادامه داد: کسانی که این حرف ها را می زنند لنز سیاسی چشمان شان را عوض نمایند و به کسی که در بین مردم می رود و مردمی است تگ سیاسی نزنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 37

به "شرح جهرمی در مورد پوشیدن شلوار جین، با همین لباس بین مردم می روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح جهرمی در مورد پوشیدن شلوار جین، با همین لباس بین مردم می روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید