دو گزینه کاکا برای توپ طلا

به گزارش ایران عکس، ستاره سابق میلان از دو بازیکنی سخن به میان آورد که بیشترین شانس ر ا برای کسب توپ طلا دارند.

دو گزینه کاکا برای توپ طلا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، کاکا آخرین بازیکنی است که قبل از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو توانست برنده توپ طلا گردد.

این چهره سرشناس برزیلی سال ها با پیراهن میلان درخشید اما او در رئال مادرید هرگز نتوانستند انتظارات را بر آورده کند.

کاکا درباره این سوال که چه بازیکنانی شایسته کسب توپ طلا در سال 2018 هستند، اظهار کرد: از نظر من لوکا مودریچ و ام باپه بیشترین شایستگی را برای کسب توپ طلا دارند. مودریچ با رئال مادرید و تیم ملی فوتبال کرواسی نتایج درخشانی به دست آورد. او قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با رئال مادرید و نایب قهرمانی با کرواسی در جام جهانی را در کارنامه دارد.

او ادامه داد: اما کیلیان ام باپه هم در روسیه درخشید و سهم بسزایی در قهرمانی فرانسه داشت. او بازیکنی با استعداد و آینده دار است و می تواند سال ها توپ طلا را کسب کند.

کاکا درباره پیوستن کریستیانو رونالدو به یوونتوس، گفت : این بسیار خوب است که بازیکن بزرگی همچون رونالدو در سری A بازی کند. حضور این بازیکن سرشناس باعث می گردد تا همه نگاه ها به لیگ ایتالیا باشد. بدون شک حضور کریستیانو نه تنها به یووه، بلکه به لیگ ایتالیا کمک می نماید. یوونتوس با کریستیانو رونالدو یکی از شانس های اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. البته نباید تیم های بزرگی همچون رئال مادرید، بارسلونا و پاری سن ژرمن را هم فراموش کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 18

به "دو گزینه کاکا برای توپ طلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو گزینه کاکا برای توپ طلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید