سامان دهی موزه صنایع دستی اردبیل شروع شد

به گزارش ایران عکس، سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از شروع به کار سامان دهی موزه صنایع دستی اردبیل همراه با اجرای پروژه بازگشایی مسیر ورودی جدید اطلاع داد.

سامان دهی موزه صنایع دستی اردبیل شروع شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، ملکه گلمغانی زاده سرپرست میراث فرهنگی استان امروز سه شنبه 13 شهریور 97 در این خصوص توضیح داد: طرح ساماندهی در پی اجرای مسیر جدید بازگشایی به موزه صنایع دستی در دستور کار قرار گرفته است.

او ادامه داد: به منظور تسهیل دسترسی گردشگران و معرفی هرچه بیشتر موزه صنایع دستی، بازگشایی مسیر دسترسی این موزه با تملک خانه سپهرم شروع گردیده و مسیر جدید برای موزه تعریف می گردد.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل با تاکید به اینکه در این طرح ساختمان موزه که حمام تاریخی است تغییر نخواهد یافت، اضافه نمود: صرفا مسیر دسترسی به بازارچه مجاور بقعه شیخ صفی الدین تعریف می گردد.

گلمغانی زاده متذکر شد: در ادامه با ساماندهی اشیا موزه و وضعیت فعالیت هنرمندان، اشیای جدید از صنایع دستی تولیدی استان به نمایش درآمده و ورک شاپ های جدیدی دایر می گردد.

او ادامه داد: این اقدام علاوه بر معرفی هر چه بیشتر صنایع دستی استان موجب بروزرسانی تولیدات به نمایش درآمده و افزایش مدت زمان حضور گردشگران در موزه صنایع دستی خواهد شد.

او معتقد است ساماندهی موزه همچنین منجر به شکوفایی و رونق صنایع دستی بومی و اصیل استان گردیده و آثار تولیدی را به گردشگران معرفی خواهد نمود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 32

به "سامان دهی موزه صنایع دستی اردبیل شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامان دهی موزه صنایع دستی اردبیل شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید