فوتبال دنیا، ایگواین فرجام خواهی کرد

به گزارش ایران عکس، فوتبال دنیا – مهاجم آرژانتینی میلان بابت مجازاتی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا برای او در نظر گرفته است، فرجام خواهی کرد. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، ایگواین فرجام خواهی کرد

به گزارش خبرنگاران، گونسالو ایگواین به دو برابر شدن محرومیتش به دلیل جنجالی که در انتها بازی اخیر تیم های فوتبال میلان و یوونتوس در استادیوم سن سیرو به راه انداخت معترض است و به همین خاطر از کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ایتالیا فرجام خواهی کرد.

ایگواین در دقایق انتهای بازی خانگی تیمش که با شکست 2 بر صفر مقابل بانوی پیر سرانجام یافت، به خاطر ارتکاب یک خطا روی مهدی بن عطیه، مدافع میانی یوونتوس از داور مسابقه پائولو سیلویو ماتزولنی کارت زرد گرفت اما لحن تند و پرخاشگرانه اش در اعتراض به تصمیم داور یک کارت زرد دیگر هم برایش به همراه داشت و به این ترتیب او کارت قرمز گرفت.

با این حال اعتراضات ایگواین شدیدتر شد و او پس از هُل دادن دو سه بازیکن یوونتوس، در نهایت با وساطت هم تیمی های و با چشمانی گریان زمین بازی را ترک کرد. فوتبال دنیا| ایگواین 2 جلسه محروم شد

ایگواین به خاطر دریافت کارت قرمز یک جلسه محروم شده بود، اما کمیته انضباطی به دلیل حرکاتش پس از اخراج شدن، یک جلسه دیگر به محرومیت او اضافه نمود.

طبق گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، ایگواین امروز (جمعه) به رم می رود تا در کنار وکلای باشگاه میلان توضیحاتی را به کمیته استیناف فدارسیون فوتبال ایتالیا ارائه کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 98

به "فوتبال دنیا، ایگواین فرجام خواهی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ایگواین فرجام خواهی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید