قیمت دام زنده تابع عرضه وتقاضاست، تدارک60 هزار راس دام برای تهران

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، عباس اکبری شریف، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در بازید از مراکز عرضه دام به مناسبت عید سعید قربان اضافه کرد: با توجه به همکاری های بسیار خوبی که میان سازمان میادین شهرداری، جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی وجود دارد در 2 ماه اخیر اقدامات بسیار خوبی در خصوص عرضه دام به مناسبت عید قربان انجام گرفته است. اکنون ظرفیت بسیار خوبی در استان تهران چه از نظر منابع دام های عشایری استان تهران و سایر استان ها وجود دارد.

قیمت دام زنده تابع عرضه وتقاضاست، تدارک60 هزار راس دام برای تهران

وی گفت: نزدیک به 50 تا 60 هزار راس دام برای استان تهران تدارک دیده ایم. خوشبختانه دام به اندازه کافی در اختیار داریم. قیمت ها با توجه به تابعی از عرضه و تقاضا و همچنین تصمیم گیری ستاد تنظیم بازار گرفته گردیده این در حالیست که بخشی از قیمت ها تحت تاثیر هزینه هایی است که دامداران از استان های مختلف برای انتقال دام به مراکز استان ها صرف می نمایند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی اضافه کرد: با توجه به هم افزایی بسیار خوبی که میان سازمان میادین شهرداری، دامپزشکی و جهادکشاورزی وجود دارد برای سال های آینده برنامه های خوبی در دست اجرا داریم تا بتوانیم نظر مردم را بخوبی جلب کنیم و شرایط را در همه بخش ها بهبود بخشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 17

به "قیمت دام زنده تابع عرضه وتقاضاست، تدارک60 هزار راس دام برای تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت دام زنده تابع عرضه وتقاضاست، تدارک60 هزار راس دام برای تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید