مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ماجرای دمپایی های ابری دونالد ترامپ تا حمله هکرها به سیاستمداران آلمان

به گزارش ایران عکس، یک عکاس و هنرمند جوان و خلاق با استفاده از توییت های دونالد ترامپ یک کسب و کار پر سود راه انداخته است. کسب و کاری که از توییت های ترامپ به اضافه تعدادی دمپایی ابری تشکیل شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ماجرای دمپایی های ابری دونالد ترامپ تا حمله هکرها به سیاستمداران آلمان
استفاده از توییت های دونالد ترامپ یک کسب و کار پر سود راه انداخته است. کسب و کاری که از توییت های ترامپ به اضافه تعدادی دمپایی ابری تشکیل شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شنزن چین به زودی به یکی از مراکز مهم حمل و نقل عمومی با وسایل نقلیه الکتریکی تبدیل می گردد. این شهر با جمعیت 12 میلیون نفری خود انتظار دارد به زودی 99 درصد حمل و نقل خو درا با خودروهای الکتریکی عمومی سازماندهی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سهام اپل در 90 روز گذشته با 38 درصد کاهش موجی از نگرانی را به مدیران ارشد اپل و به ویژه تیم کوک مدیرعامل این شرکت تزریق نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هتل ماریوت با خاتمه تحقیقات کارشناسی گسترده خود خاطرنشان کرد که بر خلاف آنچه پیش از این اعلام شده بود تعداد قربانیان هکرهایی که به اطلاعات هتل حمله نموده بودند 383 میلیون نفر است نه 500 میلیون نفر.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک گروه هکری به طور همزمان 5 هزار دستگاه هوشمند را در سراسر دنیا هک کردند. نکته جالب این که آنها تمام این تلویزیونها، نمایشگرها، تبلت ها و... مختلف را به شکلی هک کرند که نمایش های ستاره کمدی سوئدی تبار؛ pewDiePie را نمایش دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از شاکیان ایلان ماسک مدیرعامل تسلا معتقدند وی در هنگام تصمیم گیری در مورد خصوصی سازی تسلا تحت تاثیر نامزد سابق خود بوده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک گروه هکری در جریان حمله ای سایبری و گسترده موفق شده اند اطلاعات شخصی صدها سیاستمدار سرشناس آلمان را افشا نمایند. اطلاعاتی که می توانند برای این سیاتمداران مخاطراتی جدی ایجاد نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در جریان برگزاری نمایشگاه فناوری CES2019 نخستین عینک هوشمند امسال معرفی گردید، عینکی موسوم به Vuzix Blade که می تواند انتظارات سخت گیرترین کاربران را یکجا براورده کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 123

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ماجرای دمپایی های ابری دونالد ترامپ تا حمله هکرها به سیاستمداران آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ماجرای دمپایی های ابری دونالد ترامپ تا حمله هکرها به سیاستمداران آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید