طرفداران پرسپولیس چگونه می توانند بلیت بازی باالدحیل راتهیه نمایند؟

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران، باتوجه به فراهم شدن امکان خریداری الکترونیک بلیت بازی های پرسپولیس که به منظور رفاه حال طرفداران، انجام گردیده است، امکان خرید بلیت بازی با الدحیل در چارچوب دیدار های برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 18:30 امروز پنج شنبه از طریق سایت فراهم شد.

طرفداران پرسپولیس چگونه می توانند بلیت بازی باالدحیل راتهیه نمایند؟

طرفداران در صورت در اختیار داشتن کارت بانکی دارای رمز دوم می توانند با مراجعه به این سایت نسبت به خرید بلیت بازی در صندلی مورد نظر خود اقدام نمایند و ضمن ارایه کد ملی خویش ، پس از تکمیل فرایند خرید ،کد پیگیری دریافت خواهند نمود. طرفداران به منظور حضور در استادیوم حتما باید این کد پیگیری و کارت ملی خود را همراه داشته باشند تا بلیت بازی تحویل آن ها گردد.

شایان ذکر است هر فرد می تواند با کارت ملی مربوط به خود که با شماره ملی آن ، بلیت خریداری گردیده است در استادیوم حضور پیدا کند.

همچنین قیمت بلیت بازی پرسپولیس برابر الدحیل در چارچوب دیدارهای برگشت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا 2018، تعیین و اعلام شد.

بنا بر این اعلام قیمت این بلیت ها، 35 هزار تومان برای صندلی، 30 هزار تومان برای روبروی صندلی و 15 هزار تومان برای پشت دروازه ها و طبقه دوم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 42

به "طرفداران پرسپولیس چگونه می توانند بلیت بازی باالدحیل راتهیه نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران پرسپولیس چگونه می توانند بلیت بازی باالدحیل راتهیه نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید