ساندویچ هایی با طعم هوش مصنوعی

به گزارش ایران عکس، دیجیاتو نوشت: مک دونالد و گوگل یک همکاری جهانی چندساله را آغاز خواهند کرد. در این همکاری، مک دونالد از سخت افزارها، داده ها و فناوری های ابری هوش مصنوعی گوگل برای بهبود تجارت خود استفاده می نماید. این شرکت زنجیره ای فست فود معتقد است که استفاده از فناوری گوگل به آن ها این امکان را می دهد که همپای نوآوری سریع دنیای هوش مصنوعی پیش بروند و تجربیات بهتری را برای مشتریان و کارمندان فراهم نمایند.

ساندویچ هایی با طعم هوش مصنوعی

از سال 2024، سخت افزار و نرم افزار مک دونالد در هزاران شعبه در سراسر دنیا ازجمله کیوسک های خودسرویس و اپلیکیشن موبایل این شرکت به فناوری های هوش مصنوعی گوگل ارتقا خواهند یافت. به نظر می رسد که هدف این همکاری درواقع تجزیه وتحلیل حجم عظیمی از داده ها با هوش مصنوعی گوگل برای بهبود خدمات رستوران های زنجیره ای این شرکت است.

استفاده مک دونالد از مدل های هوش مصنوعی گوگل

در یک سال اخیر شاهد استفاده از هوش مصنوعی در سازمان ها و شرکت های بزرگ و کوچک بوده ایم و تقریباً این فناوری به تمامی جنبه های زندگی ما وارد شده است. ازهمین رو، مک دونالد به عنوان یکی از بزرگ ترین رستوران های فست فودی در دنیا، مسلماً از هوش مصنوعی و کاربردهای فراوان آن غافل نخواهد ماند.

مک دونالد جزئیات چندانی در خصوص نحوه استفاده از هوش مصنوعی ارائه نداده است، اما می گوید که رستوران هایش می توانند از برنامه های نرم افزاری های ابری و مدل های هوش مصنوعی گوگل بهره ببرند. بعلاوه مک دونالد گفته است که هوش مصنوعی گوگل به این شرکت در ارائه بینش های تازه در خصوص نحوه عملکرد تجهیزات، ایجاد راهکار هایی برای کاهش اختلالات کسب وکار و مسائل مرتبط با مشتریان و کارکنان یاری خواهد نمود.

اگرچه شاید همکاری چنین شرکت هایی با یکدیگر عجیب به نظر برسد، اما مک دونالد تنها رستوران فست فودی نیست که سال جاری برای هوش مصنوعی با گوگل همکاری می نماید. در ماه مه (اردیبهشت ماه 1402) فاش شد که رستوران های زنجیره ای وندیز (Wendys) هم با گوگل همکاری خواهد نمود. احتمالاً این رستوران میخواهد از مدل زبانی بزرگ گوگل برای بهبود خدمات بیرون بر خود استفاده کند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 آذر 1402 بروزرسانی: 18 آذر 1402 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2302

به "ساندویچ هایی با طعم هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساندویچ هایی با طعم هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید