احساس احتیاج شاگردان کی روش به پرواز چارتر بیشتر از همواره، جای اتوبوس، هواپیما بگیرید!

به گزارش ایران عکس، تیم ملی ایران برای بازی با چین از هفته دوم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به پرواز چارتر احتیاج دارد.

احساس احتیاج شاگردان کی روش به پرواز چارتر بیشتر از همواره، جای اتوبوس، هواپیما بگیرید!

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران،تیم ملی ایران در رقابت های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در تاریخ 16 شهریورماه سال جاری در دومین ملاقات خود به مصاف تیم ملی چین خواهد رفت.

طبق سیاست چینی ها، این کشور به منظور دربرگیری تمام کشور چین برای حمایت از تیم ملی فوتبال این کشور، رقابت های مختلف را در شهرهایی غیر از پایتخت یعنی پکن میزبانی می نمایند.

بر همین اساس چینی ها برای میزبانی از تیم ملی ایران یکی از شهرهای شمال شرقی این کشور را تدارک دیده اند و قرار است این ملاقات در شهر شانگ ینگ که واقع در مرز کره شاقتصادی است برگزار گردد.

به این ترتیب به نظر می رسد سنگ اندازی چینی ها برای ملاقات با تیم ملی ایران از حالا شروع شده و چه بسا شاگردان کی روش برای رویارویی با این تیم روزهای سختی را پیش رو داشته باشند.

از سوی دیگر تیم ملی ایران استارت خود برای حضور در این رقابت ها را از تاریخ 11 شهریور از تهران و در ملاقات مقابل قطر خواهد زد.

این ملاقات نیز در استادیوم آزادی برگزار می گردد و پس از این ملاقات ملی پوشان برای برگزاری ملاقات با چین به سرعت راهی این کشور خواهد شد.

احساس احتیاج شاگردان کی روش به پرواز چارتر

فاصله کم بین دو ملاقات ایران با قطر و ایران با چین از یک سو و فاصله پروازی زیاد بین دو کشور از سوی دیگر، باعث می گردد تا احتیاج به پرواز چارتر برای تیم ملی ایران در راه سفر به چین بیش از پیش احساس گردد.

پیش از این نیز فاصله 5 روزه ملاقاتها در مرحله اول مقدماتی دردسرهایی را برای تیم ملی به وجود آورده بود که از جمله آنها می توان به ملاقات با گوام اشاره نمود که عدم پرواز چارتر باعث شد تا ملی پوشان با خستگی فراوانی به کشور حریف برسند و چه بسا اگر به جای گوام، کشور دیگری بود شاید از لحاظ نتیجه گیری نیز، نتیجه دیگری به جای یک برد پرگل برای شاگردان کی روش در این ملاقات به دست می آمد.

در مرحله دوم تیم ها تا دندان مسلح هستند و در صورتی که از حالا یک برنامه پروازی خوب برای تیم ملی در راه سفرهای این تیم به خصوص سفر به چین تدارک دیده نگردد، شاید حریفان از این حربه استفاده نموده و نخستین ضربه را در بیرون از زمین به تیم ملی ایران بزنند.

جای اتوبوس، هواپیما بگیرید!

البته حمایت های خوبی در این مدت از تیم ملی انجام شده است و حتی ساکت مدیر تیم های ملی در این زمینه در گفت و گویی اعلام پیش از این اعلام نموده بود: علیرغم محدودیت های اقتصادی، سعی نموده ایم که تا به امروز احتیاجهای تیم ملی را تامین کنیم. یکی از مواردی که مورد توجه است، سفر تیم ملی به چین به وسیله پرواز چارتر بوده که از شرکت های هواپیمایی علاقمندی که در این ارتباط آمادگی همکاری و حمایت از فدراسیون فوتبال را دارند، دعوت به همکاری می کنیم. همچنین در ارتباط با حامی حمل و نقل و فراوری نمایندگان اتوبوس نیز در حال مذاکره هستیم تا جهت حمایت حمل و نقل تیم ملی از لحاظ در اختیار داشتن اتوبوس VVIP اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیر تیم های ملی درباره اعزام تیم ملی به چین گفت: باید خودمان را با شرایط میزبانی که از سوی حریف در نظر گرفته می گردد، هماهنگ کنیم. در این زمینه از پرواز چارتر استفاده خواهیم کرد و در این ارتباط حامی حمل و نقل هوایی را هماهنگ و موضوع مربوطه را مطرح و در نهایت برطرف می کنیم تا تیم ملی در شرایطی مطلوب به مسابقات اعزام گردد.

اگرچه ساکت صراحتاً اعلام نموده برای تیم ملی پرواز چارتر درنظر گرفته شده است اما این موضوع تا امروز نهایی و قطعی نشده و به نظر می رسد به جای اتوبوس و سایر موارد حمل و نقلی برای تیم ملی فعلا لزوم پرواز چارتر برای تیم ملی برای سفر به چین بیش از هر چیز دیگری احساس می گردد.

منبع:فارس

منبع: تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 834

به "احساس احتیاج شاگردان کی روش به پرواز چارتر بیشتر از همواره، جای اتوبوس، هواپیما بگیرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احساس احتیاج شاگردان کی روش به پرواز چارتر بیشتر از همواره، جای اتوبوس، هواپیما بگیرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید