تور تایلند: اطلاعات پرواز ایران به تایلند با شرکت هواپیمایی تای

به گزارش ایران عکس، پرواز ایران به تایلند با شرکت هواپیمایی تای

کشورتایلند یکی از مقصدهای مجذوب کننده برای گردشگران مخصوصا ایرانی محسوب می شود. یکی از برترین ایرلاین هایی که مسافران را به مقصد تایلند می برد، هواپیمایی تای ایر ویز است که متعلق به کشور تایلند می باشد. اگر تصمیم دارید که به تایلند سفر کنید، تا انتهای این مطلب با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق هم اطلاعات پرواز ایران به تایلند با تای ایر ویز را آنالیز کنیم.

تور تایلند: اطلاعات پرواز ایران به تایلند با شرکت هواپیمایی تای

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

اصولا شهرهای توریستی که بسیار مورد اقبال و طرفداری گردشگران در تایلند قرار می گیرند، 3 شهر بانکوک، پوکت و پاتایا هستند. اما پرواز ها در فرودگاه بین المللی فرودگاه بین المللی سووارنابومی(سووارنابومی Airport) شهر بانکوک به زمین می نشینند. اختلاف زمانی ایران و کشور تایلند، 2 ساعت و 30 دقیقه است. 6 ساعت و 25 دقیقه طول می کشد که شما به وسیله هواپیما از تهران به بانکوک برسید. فاصله هوایی تهران تا بانکوک، 5466 کیلومتر مربع است.

برای پرواز به تایلند به وسیله تای ایرویز برای شما 4 روز پروازی از قرار؛ یکشنبه، سه شنبه، پنج شنبه و آدینه تا تاریخ 21 مارچ که برابر با روز سه شنبه 29 اسفند می باشد، وجود دارد. اگر مسئله ای پیش نیاید، تمامی این پرواز ها تا تاریخ ذکر شده در ساعت 20:45 دقیقه به وقت محلی تهران از زمین بلند می گردد و در ساعت 6:40 روز بعد به وقت محلی تایلند به زمین می نشیند. هواپیمایی که پرواز به تایلند با آن انجام می گیرد، بوئینگ 777 است. توجه داشته باشید که این مطلب در روز 4 بهمن سال 1396 به رشته ی تحریر در آمده است و شما برای اطلاعات دقیق تر باید به سایت خبرنگاران مراجعه فرمایید.

خبرنگاران برای سفر به تایلند 5 تور مختلف را برگزار می نماید. جالب نیست؟ شما برای رفتن به تایلند و بازدید از جاذبه ها و دیدنی های این بهشت زیبا، 5 انتخاب متفاوت دارید. این تورها عبارتند از؛ بانکوک، پاتایا، پوکت، تور های ترکیبی بانکوک- پوکت و بانکوک- پاتایا. تمامی پرواز ها به سمت تایلند، ابتدا در بانکوک به زمین می نشینند و بعد به وسیله راه های زمینی و یا پروازهای داخلی به سمت مسیرهای دیگر می فرایند. به طور مثال؛ برای پرواز به سمت پوکت با استفاده از پرواز داخلی، پرواز شما 1 ساعت و 25 دقیقه به طول می انجامد. در سایت خبرنگاران اطلاعات مربوط به تورهای مختلف خبرنگاران با جزئیات کامل قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه فرمایید.

منبع: الی گشت
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1979

به "تور تایلند: اطلاعات پرواز ایران به تایلند با شرکت هواپیمایی تای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند: اطلاعات پرواز ایران به تایلند با شرکت هواپیمایی تای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید