امیدآفرینی و اخبار واقعی رسالت مدیران روابط عمومی ها است

به گزارش ایران عکس، خبرگزاری خبرنگاران-استاندار فارس با تاکید بر اینکه مدیران روابط عمومی ها باید فعالیت های واقعی دستگاه های خود را اطلاع رسانی کنند گفت: تلاش نداریم در دولت سیزدهم اقدامات غیر واقعی را به مردم دیکته کنیم ؛ زیرا یکی از ویژگی های گام دوم انقلاب شفاف سازی و بیان اقدامات واقعی در جامعه است.

امیدآفرینی و اخبار واقعی رسالت مدیران روابط عمومی ها است

به گزارش دریافتی خبرنگاران از شیراز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در نخستین جشنواره روابط عمومی؛هنر مردم داری که با مشارکت روابط عمومی های استان فارس برگزار گشت ، گفت: روابط عمومی ها باید مسائل و مسائل مردم را با زبان منطقی به مدیران دستگاه خود منتقل و خبرهای واقعی را در جامعه اطلاع رسانی نمایند. نماینده عالی دولت در استان فارس ادامه داد: روابط عمومی ها نباید اخبار نادرست به مخاطب القا نمایند؛ بلکه باید فعالیت های سازمان ها را برای مردم تبیین نمایند.

وی یادآور شد: اعتماد به جوانان و ایجاد امید دو ویژگی برجسته بیانیه گام دوم انقلاب است که مدیران روابط عمومی ها برای تحقق بخشیدن به این مهم جامعه عمل بپوشانند.

دکتر ایمانیه با بیان این که مدیر روابط عمومی باید نیازهای مردم را به شکل منطقی به مدیر مربوطه انتقال دهد، افزود: انعکاس تلاش دولت به مردم و انعکاس مسائل مردم به مسئولان ویژگی یک روابط عمومی پیروز است که مدیران برای رسیدن به این هدف اهتمام لازم را داشته باشند.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنانش به سفر رئیس جمهور و مصوبات 110 گانه آن در استان اشاره کرد و گفت: تحقق این مصوبات می تواند تحول جدی د ر پیشرفت استان فارس ایجاد کند.

ایمانیه بابیان اینکه پتروشیمی ها که 14 سال معطل مانده و کمبود سوخت در استان فارس از مهم ترین مسائل استان و در صدر مصوبات سفر ریاست جمهوری به این استان است، افزود: این دو مصوبه با جلساتی که برگزار گشت و با کمک نمایندگان و قرارگاه به نتیجه رسیده و به زودی گره آن باز می شود.

استاندار فارس با بیان اینکه برای انتقال سوخت و احداث مخازن سوخت تفاهم نامه ای امضاشده است، گفت: همچنین تفاهمی با سازمان انرژی اتمی در بحث کشاورزی و پزشکی و دانشگاهی امضا می شود تا استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای در جهت توسعه استان انجام گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2058

به "امیدآفرینی و اخبار واقعی رسالت مدیران روابط عمومی ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدآفرینی و اخبار واقعی رسالت مدیران روابط عمومی ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید