ببینید : نخستین شهربازی اکتشاف لگو سه بعدی دنیا در بروکسل

به گزارش ایران عکس، خبرنگاران : نخستین شهربازی اکتشاف لگو (LDC) که مدت ها منتظرش بودیم خاتمه در 24 ژوئن در داکس، بروکسل افتتاح می گردد. این اولین LDC نسل نو در دنیا خواهد بود که دارای 12 منطقه تفریح است. البته لگوها همچنان جاذبه اصلی در مرکز نو 3000 متر مربعی هستند.

ببینید : نخستین شهربازی اکتشاف لگو سه بعدی دنیا در بروکسل

به گزارش خبرنگاران و به نقل از تراول تمارو ، به مرکز نو کشف LEGO ما در بروکسل خوش آمدید. اینجا خانه بازی لگو است، جایی که شما و خانواده تان می توانید با بیش از دو میلیون آجر ماجراجویی های خود را بسازید.

نخستین شهربازی اکتشاف لگو فراتر از آنچه می توانید تصور کنید ، از منطقه ها مورد انتظار ساختمان گرفته تا کارگاه ها و سینمای چهاربعدی، دارد. در سفری در یک دنیای بزرگ لگو از Imagination Express بالا بروید یا خود را آماده کنید تا با یک تجربه سینمایی حسی 4 بعدی شگفت انگیز شگفت زده شوید! بیایید و در دنیایی از سازه های شگفت انگیز لگو در Mini World کاوش کنید، کارگاه های ما را کشف کنید و مهارت های ساخت خود را در منطقه Build Adventures که به بازی و خلق لگو اختصاص داده شده است، تمرین کنید.

مرکز اروپا به عنوان یکی از هیجان انگیزترین و پرجمعیت ترین شهرها، جایی که خانواده های زیادی در آن زندگی می نمایند، مکان ایده آلی است تا به مشتریان این فرصت را بدهد تا در عشق خود به لگو غرق شوند.

چهره اصلی نخستین شهربازی اکتشاف لگو ، سایبر برتیل است که که ماه گذشته عنوان Master Model Builder را به دست آورد و اولین بلژیکی بود که این افتخار را دریافت کرد. بازدیدنمایندگان از هدایت او در منطقه ها تفریحی مرکز لذت خواهند برد، اما او بعلاوه کارگاه های متعددی را برای به اشتراک گذاشتن تخصص خود برگزار خواهد نمود. 40 تا 45 نفر به برتیل در LDC خواهند پیوست تا به مدیریت تورهای ورودی و در بقیه فعالیت ها یاری نمایند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2081

به "ببینید : نخستین شهربازی اکتشاف لگو سه بعدی دنیا در بروکسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید : نخستین شهربازی اکتشاف لگو سه بعدی دنیا در بروکسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید