برانکو: رأیی که برای بنگر اعلام شده، برای من جای تعجب دارد، بعد از اردوی عمان قراردادم را امضا می کنم

به گزارش ایران عکس، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که رأی کمیته انضباطی در مورد مدافع تیمش برای او تعجب برانگیز بوده است.

برانکو: رأیی که برای بنگر اعلام شده، برای من جای تعجب دارد، بعد از اردوی عمان قراردادم را امضا می کنم

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ در مورد جلسه اش با علی اکبر طاهری برای تمدید قراردادش گفت: صحبت های اولیه را با طاهری انجام دادیم و قرار شد بعد از اردوی عمان صحبت های نهایی را انجام داده و قرارداد نهایی را امضا کنیم تا من در خدمت پرسپولیس باشم. از این اتفاق بسیار خوشحالم که قرار است این قرارداد امضا گردد.

وی درباره رأی کمیته انضباطی که محسن بنگر یک جلسه محروم شده و طرفداران هم یک جلسه نمی توانند از تیم شان در استادیوم حمایت نمایند، گفت: موضوع طرفداران و تخلف آنها را می توانم قبول کنم، اما رأیی که برای محسن بنگر اعلام شده است، برای من جای تعجب دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دعوت از هفت بازیکن تیمش به تیم ملی و حضور آنها در اردوی این تیم، گفت: خیلی خوشحالم که از تیم من و پرسپولیس هفت بازیکن به تیم ملی دعوت شده اند و این نشان می دهد که بازیکنان کارایی خود را نشان داده اند و سرمربی تیم ملی آنها را انتخاب نموده است. امیدوارم بازیکنانم بتوانند در تیم ملی هم مؤثر باشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 423

به "برانکو: رأیی که برای بنگر اعلام شده، برای من جای تعجب دارد، بعد از اردوی عمان قراردادم را امضا می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: رأیی که برای بنگر اعلام شده، برای من جای تعجب دارد، بعد از اردوی عمان قراردادم را امضا می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید