برگزاری رالی تور گردشگری تهران شمال

به گزارش ایران عکس، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، برگزاری رالی تور گردشگری تهران شمال صورت می گیرد.

برگزاری رالی تور گردشگری تهران شمال

این رالی دو روزه با هدف ترویج سفرهای مسئولانه و ایمن، توسعه فعالیت های اتومبیلرانی در کشور، ایجاد شور و نشاط اجتماعی ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، توسعه فرهنگ رانندگی ایمن و حفاظت از محیط زیست در سفرهای خانوادگی و گروهی برگزار می گردد.

رالی تور گردشگری تهران شمال روز پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 با حمایت مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران و منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در تهران شروع می گردد و روز آدینه سی اردیبهشت با معرفی برگزیدگان که براساس امتیازهای ثبت شده از سوی داوران و ناظران انتخاب خواهند شد، در شهر ساری به کار خود خاتمه می دهد.

علاقمندان به شرکت در سطوح همگانی، پیشرفته و اختصاصی رالی یاد شده که به منظور جلب توجه عموم گردشگران و مسافران به محیط زیست و اهمیت حفظ و نگهداری از آن، جمله ما با طبیعتیم را به عنوان شعار خود انتخاب نموده است، می توانند تا روز یکشنبه 25 اردیبهشت به وسیله نشانی اینترنتی www.taci.ir/rally بصورت آنلاین ثبت نام نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2068

به "برگزاری رالی تور گردشگری تهران شمال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری رالی تور گردشگری تهران شمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید