بیانیه تازه باشگاه پرسپولیس درمورد شکایت النصر

به گزارش ایران عکس، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: با توجه به مباحث و نگرانی هایی که از سوی طرفداران، درباره اعتراض باشگاه النصر عربستان روی برخی بازیکنان پرسپولیس و در پی اقدامات برخی عوامل داخلی علیه منافع ملی، مطرح شده، باشگاه پرسپولیس، بیانیه ای را صادر کرد.

بیانیه تازه باشگاه پرسپولیس درمورد شکایت النصر

متاسف هستیم در زمانی که تیم فوتبال پرسپولیس در جهت صیانت از اعتبار خود به عنوان نماینده ایران و دفاع از حیثیت فوتبال ایران در عرصه باشگاهی، با وجود تمام مسائل و کمبود ها با چنگ و دندان می جنگید، ضربه های پیاپی بود که از بعضی افراد از داخل کشور بر پیکره تیم وارد می شد. نمونه آن کوشش هایی بود که عده ای در شبکه های اجتماعی با ارائه اطلاعات دروغین و نشر اکاذیب به رقبای آسیایی یا هجوم به صفحات اختصاصی کنفدراسیون فوتبال و سیاه نمایی علیه پرسپولیس، کشور و مردم ایران، انجام دادند. تردیدی نیست که دود این آتش به چشم تمام فوتبال و مردم ایران خواهد رفت.

خانواده عظیم پرسپولیس، با اتحاد، انسجام، غیرت و همت در نهایت به هدف خود در این مرحله رسید و خوشحالیم که پرچم فوتبال ایران نیز در آسیا برافراشته ماند، اما آن کوشش ها ضمن لطمه شدید به یک بازیکن غیرتمند ایرانی، با اَنگ و اتهام کذبی که زده شد به روحیه تیم پرسپولیس و طرفداران نیز در آستانه یک بازی مهم شوک عظیمی را وارد کرد. متاسفانه این اقدامات همچنان ادامه دارد و نزد طرفداران نگرانی هایی را برای سرنوشت نتایج کسب شده رقم زده است.

در این ارتباط قبل از هر چیز، همگان را به بیانیه رسمی فدراسیون فوتبال ایران ارجاع می دهیم که مبتنی بر حکم فیفا و قوانین بین المللی صادر شد و فصل الخطاب است. در این بیانیه مورد تاکید قرار گرفته که با توجه به عدم پرداخت بدهی ظرف مهلت مقرر، از تاریخ 12 سپتامبر پنجره جابجایی پرسپولیس به مدت یک فصل بسته خواهد ماند. بدیهی است به محض پرداخت بدهی توسط باشگاه و ارسال اسناد، پنجره جابجایی باشگاه باز خواهد شد. لازم به ذکر است، تمام جابجایی پرسپولیس در بازه زمانی معین شده و قبل از تاریخ 12 سپتامبر اجرا شده است.

طبیعی است که تا وقتی حکمی وجود ندارد، محرومیتی هم در کار نیست که اعمال گردد. قوانین موضوعه فیفا نیز ناظر بر این امر است که احکام بعد از ابلاغ، قابلیت اجرا دارند. کلیه فعالیت های جابجاییی پرسپولیس نیز چندین روز قبل از این تاریخ، به سرانجام رسیده بود. حتی ثبت نام تمام بازیکنان جدید پرسپولیس برای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سامانه مسابقات، قبل از محرومیت اجرا شده بود. به نظر می رسد اخباری از این دست، حداقل در این مقطع بیشتر از ناحیه همان افراد و جریان هایی است که هدف ایشان، ایجاد اختلال در کار پرسپولیس و کل فوتبال ایران بوده است.

منبع: فرارو
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1242

به "بیانیه تازه باشگاه پرسپولیس درمورد شکایت النصر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه تازه باشگاه پرسپولیس درمورد شکایت النصر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید