تأمین امنیت خانه با پهپاد

به گزارش ایران عکس، پهپادهای امروزی غالباً در محیط بیرون از خانه پرواز می نمایند ولی چرا نتوان از ظرفیت این پهپادها در فضای داخل خانه یا فروشگاه استفاده کرد تا این پهپادها بتوانند براحتی در داخل خانه پرواز نموده و امنیت را در نبود صاحبخانه یا مالک فروشگاه برقرار نمایند؟

تأمین امنیت خانه با پهپاد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

پهپاد Tando یکی از این نمونه هاست که به دلیل ساختار مناسبش براحتی می تواند درخانه پرواز کند و همه نقاط خانه را زیر پوشش خود داشته باشد. این پهپاد شامل 3بخش کوادکوپتر، کاشی های چسبیده به سقف و یک اپلیکیشن است که به کاربر اجازه می دهد با یاری آن سیستم پهپاد را مدیریت کند. وقتی این پهپاد در حال گشت زدن نیست پهپاد می تواند با یاری کاشی ها، محکم به سقف بچسبد تا باتری آن شارژ گردد. وقتی هم نوبت به پرواز این پهپاد می رسد، این پهپاد از محل شارژ خود جدا شده و در خانه یا فروشگاه پرواز می نماید. این پهپاد برای مشتریانی که می خواهند با بودجه نسبتاً کمی امنیت خانه یا فروشگاه خود را به صورت فناورانه تأمین نمایند مناسب است.

این پهپاد در طول پرواز و حتی وقتی در جای شارژ خود واقع شده است و به سقف چسبیده است می تواند با یاری دوربین های حرارتی و نوری، فضای اطراف خود را به صورت 360درجه اسکن کند. اطلاعات بلافاصله با استفاده از هوش مصنوعی پردازش و به یک فضای ابری ارسال می گردد.اگر موردی غیرطبیعی همچون ورود افراد غریبه به خانه یا فروشگاه، آتش و دود یا شیء ناشناسی را تشخیص دهد بلافاصله به وسیله اپلیکیشن برای صاحبخانه یک هشدار ارسال می نماید؛ همچنین به جای جی پی اس از یک فناوری شبیه LiDAR برای مسیریابی استفاده می نماید و وقتی کارمندان در محل کار یا فروشگاه نیستند یا همه افراد خانه را ترک نموده اند، می تواند امنیت را به طور کامل برقرار کند.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 اسفند 1399 بروزرسانی: 13 اسفند 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1472

به "تأمین امنیت خانه با پهپاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأمین امنیت خانه با پهپاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید