تشکیل کارگروه مهر و میراث در سرخه

به گزارش ایران عکس، سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سرخه از تشکیل کارگروه مهر و میراث در این شهرستان اطلاع داد.

تشکیل کارگروه مهر و میراث در سرخه

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، بهمن اخلاقی روز شنبه 11 مرداد 1399 با اعلام این خبر، گفت: اولین جلسه کارگروه مهر و میراث شهرستان سرخه به ریاست شهردار و با حضور سایر اعضا در سالن کنفرانس شهرداری برگزار گردید.

او اضافه نمود: در این جلسه در زمینه آنالیز ظرفیت های موجود و ایجاد توسعه پایدار و تحول در زمینه های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در این شهرستان بحث و گفتگو شد.

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سرخه ابراز امیدواری کرد: با تشکیل و شروع به کار این کارگروه که بر اساس تفاهم نامه وزارت میراث فرهنگی و وزارت کشور اجرا شده است، دستاوردهای قابل توجهی با همکاری اعضا حاصل می گردد.

او گفت: شهردار سرخه نیز در این جلسه نسبت به مشارکت با میراث فرهنگی در اجرای اهداف این کارگروه اعلام آمادگی کرد و مقرر شد برنامه های مشترک شهرداری و میراث فرهنگی بیش از پیش در این شهرستان اجرایی گردد.

اخلاقی انعقاد این تفاهم نامه را گامی مثبت برای ادامه همکاری های گذشته بین میراث فرهنگی و سایر دستگاه های زیر مجموعه وزارت کشور مطرح کرد.

شناسایی سرمایه گذاران و معرفی فرصت های سرمایه گذاری، توسعه زیرساخت ها برای توسعه گردشگری روستاها و احیای بافت های سنتی، ارتقای فعالیت سازمان های مردم نهاد و مشارکت های مردمی در حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تقویت و توسعه هنرهای سنتی و صنایع دستی و برگزاری کارگاه های آموزشی مرتبط از اهداف تشکیل کارگروه مهر و میراث است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1150

به "تشکیل کارگروه مهر و میراث در سرخه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کارگروه مهر و میراث در سرخه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید