کوشش می کنیم تبریز را با امتیاز ترک کنیم، آمادگی بالای بازیکنان

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی ظهر امروز شنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتور با آلومینیوم اراک در تبریز گفت: پنج روز فاصله میان بازی ها وجود دارد و کوشش می کنیم بیشتر به ریکاوری بپردازیم. آماده ملاقات مقابل تراکتور هستیم.

کوشش می کنیم تبریز را با امتیاز ترک کنیم، آمادگی بالای بازیکنان

وی با بیان اینکه ان شاءالله شاهد بازی خوبی روز یک شنبه باشیم، ادامه داد: برابر تراکتور در پی کسب نتیجه خوبی هستیم. بازیکنان ما شایستگی و لیاقت بالایی دارند.

وی گفت: ما در حالی مقابل تراکتور قرار می گیرد که امید سینگ را به علت مصدومیت در اختیار نداریم. این بازیکن در بازی قبلی برابر ذوب آهن آسیب دید و نمی تواند مقابل تراکتور به میدان برود.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک با بیان اینکه تا این هفته عملکرد خوبی داشتیم و امتیازات خوبی را کسب کردیم، ادامه داد: دیدارهای گذشته برای ما تمام شده است و به فکر بازی های آینده هستیم.

خطیبی با اشاره به اینکه دیدارهای سخت خود را پشت سر گذاشته ایم و هنوز بازی های دشواری پیش رو داریم، اضافه کرد: همواره فوتبال خیلی زیبایی را به نمایش گذاشته و مقابل ذوب آهن هم خوب بازی کردیم. اما بازی های قبلی تمام رشده و تمرکزمان به بازی تراکتور و دیدارهای آینده است.

خطیبی در مورد حضورش در تبریز و بازی در مقابل تیم سابق خود تراکتور گفت: همواره مردم به بنده لطف داشتند و من در تبریز به جهان آمدم و با تمام وجود تعصب به تبریز را دارم دوست دارم تراکتور در بازی های خود به موفقیت برسد.

وی در مورد تیم آلومینیوم اراک و مردم فوتبال دوست اراک نیز گفت: دینی به این تیم دارم و مردم اراک و استان مرکزی همواره من را شرمسار و به من لطف داشتند و می خواهم یک یادگاری در این شهر به جا بگذارم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1959

به "کوشش می کنیم تبریز را با امتیاز ترک کنیم، آمادگی بالای بازیکنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش می کنیم تبریز را با امتیاز ترک کنیم، آمادگی بالای بازیکنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید