خبرنگاران مشترکان شرکت توزیع برق هرمزگان مراجعه حضوری نداشته باشند

به گزارش ایران عکس، بندرعباس- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم، انجام تمام خدمات مرتبط با مشترکان این شرکت به وسیله میز الکترونیک فراهم است و نیازی به مراجعه حضوری مشترکان نیست.

خبرنگاران مشترکان شرکت توزیع برق هرمزگان مراجعه حضوری نداشته باشند

محمد ذاکری روزجمعه با اعلام این خبر گفت: مشترکان شرکت توزیع برق هرمزگان می توانند جهت انجام کارهای خود به میز خدمات الکترونیکی این شرکت به آدرس hedc.co.ir مراجعه نمایند.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور و مشاهده موارد مثبت در استان هرمزگان، تمام فعالیت های ورزشی، فرهنگی و مذهبی در این استان لغو شده و مراکز آموزشی ، دانشگاه ها و مدارس تعطیل هستند.

براساس اخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، تا به امروز دو مورد مثبت کرونا در هرمزگان شناسایی شدند که حال هر دو نفر رو به بهبود است.

تا به امروز 23 مورد مشکوک به کرونا در هرمزگان شناسایی شدند.

وزارت بهداشت 30 بهمن ماه ابتلای دو شهروند قمی به ویروس کرونا را تایید کرد و اکنون به صورت روزانه آمار مبتلایان جدید را اعلام می نماید؛ تا به امروز استان های قم، گیلان، اردبیل، مازندران، خراسان رضوی، تهران، البرز، اصفهان، همدان، مرکزی، هرمزگان، یزد، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، لرستان، فارس، سمنان و کهگیلویه و بویراحمد درگیر این بیماری شده اند.

آمار نهایی مبتلایان به این بیماری در ایران تا ساعت 17عصر پنجشنبه هشتم اسفند ماه به 248 نفر و موارد فوت ناشی از آن به 26 نفر رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 845

به "خبرنگاران مشترکان شرکت توزیع برق هرمزگان مراجعه حضوری نداشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مشترکان شرکت توزیع برق هرمزگان مراجعه حضوری نداشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید